Gå til innhold

Respons på ny side

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg trykker på Front, endrer layouten seg noe. Den lysegrå stripa til høyre blir bredere. Bruker Firefox akkurat nå.

Synes du kan sløyfe "www" i headeren.

Er ikke så veldig mye mer å gi kritikk på. Veldig fin side, kan bli noe kjedelig. :)

Lenke til kommentar
Fiks noen farger i header og en fargehover så er du langt på vei :thumbup:

5008250[/snapback]

Kanskje jeg sniker inn noen farger :)

Ganske genialt, IMO. Ikke et eneste bilde, annet enn header, som jeg kan se i hvertfall :) Ganske kult :)

5008844[/snapback]

Det var planen.. takk for kommentar :)

Altfor kjedelig, syns jeg. Veldig basic, uten å være minimalistisk. Savner enten farger, eller grafiske elementer.

5008855[/snapback]

Det er meninga at det skal være basic... jeg liker det i hvert fall

Når jeg trykker på Front, endrer layouten seg noe. Den lysegrå stripa til høyre blir bredere. Bruker Firefox akkurat nå.

Synes du kan sløyfe "www" i headeren.

Er ikke så veldig mye mer å gi kritikk på. Veldig fin side, kan bli noe kjedelig. :)

5008890[/snapback]

Har ikke merket noe til det problemet, men det kan komme av "float". Kanskje jeg burde bruke table-cell til menyen, men da klarer ikke IE å henge med.

Hei,

Synes denne var MEGET kjedelig. Savner mer grafikk og farger.

5010214[/snapback]

Kjedelig, men lesbar, brukervennlig og oversiktlig :)

Lenke til kommentar
Altfor kjedelig, syns jeg. Veldig basic, uten å være minimalistisk. Savner enten farger, eller grafiske elementer.

5008855[/snapback]

Sier meg helt enig her. Skal et design være såpass basic, burde det være tilsvarende minimalistisk, IMO.

Lenke til kommentar

For å være gankse pirket, menyen er 1px feilplassert til venstre... Dem gråe marginen mellom hover på FRONT er 5px mens den gråe marginen til høyre er 6px. Du kunne redusere width på den gråe boksen med 1px og alt burde være perfekt.

Sida er veldig stilig. Enkel, rask og estetisk.

Lenke til kommentar
Jepp, og om du skal ha det lesbart så ikke bruk sort som bakgrunnsfarge.

5010830[/snapback]

Bakrunnsfargen på teksten og alt annet er hvitt... stort sett det som teller.

For å være gankse pirket, menyen er 1px feilplassert til venstre... Dem gråe marginen mellom hover på FRONT er 5px mens den gråe marginen til høyre er 6px. Du kunne redusere width på den gråe boksen med 1px og alt burde være perfekt.

Sida er veldig stilig. Enkel, rask og estetisk.

5010836[/snapback]

Lurer på hvordan den ene pixelen har klart å sneket seg inn der. Jeg bruker prosent på knappene... hver av de har 25% i bredde. Absolutte verdier er så knotete. Tror jeg bare lar det være slik, ettersom det blir mye arbeid med å angi antall pixler perfekt.

Hvis ikke noen andre har en bedre løsning da...

Endret av dan1el
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...