Caliber Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Flott arbeid dette, gleder meg til å se fronten i sin helhet når du får på plexien! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Det er noe sånn ca sånn her fronten kommer til å bli. Så nå kommer det et spørsmål som jeg er litt usikker på. Jeg har jo en MIST 500W som jeg skal bruke i kabinettet, bruker den nå btw. Den er ikke sleevet på de yterse kablene (4pin kablene til cd, hdd osv.) Så da må jeg sleeve dem ferdig eller kan jeg bruke UV blå sleeves på dem? får en pakke med uv blå snart, den snak blant annet brukes til å sleeve alle kablene i kabinettet :thimbup: (sånn som i Aluminous) Jeg har litt UV røde sleeves liggende, men jeg tror ikke at de helt passer inn her. For det blir 4 uv katoder, 6 blå vifter og 2 røde vifter. så da passer vel blåe sleeves best inn da, eller hva? Endret 19. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Nå har prosjektet fått seg en logo En STOR takk til Caliber Så nå venter både jeg og Caliber i spenning på respons Her er den helt RÅE logoen som Caliber har laget Hva syns dere om oversiktsbildet som Caliber også har laget til meg til AC Ryan konkuranssen? Endret 19. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Se nå har jeg leka meg litt i piant igjen, Her er alle viftene som skal monteres i front, bak og topp. Her er viftene i front, bak, topp, cpu og døra. De grønne viftene skal liksom suge lufta inn dere forstår vel luftstrømen i fronten og der bake. Altså de to i front suger inn kald luft, de der bake blåser den ut. Den i toppen blåser også varmluft ut fra PCU og CPU, der bidrar de der bake også til å blåse ut. De i døra suger inn frisk luft. Er dette rett plassering av viftene osv? I fronten så trot jeg at den nederste delen skal være mattet lexan som jeg skal borre messe hull i. Er 1mm eller 2mm bor brukbart da? Da blir lysene i fronten litt skjærmet Endret 19. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Dette ser utrolig bra ut! Fin logo! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Dette ser utrolig bra ut! Fin logo! 5116182[/snapback] Takk likte den beldig godt selv Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Fin logo!Ser bra ut 5116975[/snapback] Takk Nå har AC Ryan fått ordnet på siden demes så nå er vi der skjekk her Hva syns du/dere om bildet med oversikt? Er det nogenlunde rett plassering av viftene? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Show! Jeg er med der jo! Oversiktsbildet var bra det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Show! Jeg er med der jo! Oversiktsbildet var bra det 5117641[/snapback] Nå venter jeg bare på at AC Ryan skal laste det opp i gelleriet Lenke til kommentar
spyro Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Se nå har jeg leka meg litt i piant igjen, Her er alle viftene som skal monteres i front, bak og topp. Her er viftene i front, bak, topp, cpu og døra. De grønne viftene skal liksom suge lufta inn dere forstår vel luftstrømen i fronten og der bake. Altså de to i front suger inn kald luft, de der bake blåser den ut. Den i toppen blåser også varmluft ut fra PCU og CPU, der bidrar de der bake også til å blåse ut. De i døra suger inn frisk luft. Er dette rett plassering av viftene osv? I fronten så trot jeg at den nederste delen skal være mattet lexan som jeg skal borre messe hull i. Er 1mm eller 2mm bor brukbart da? Da blir lysene i fronten litt skjærmet 5116174[/snapback] det er ingenting som heter PCU, strømforsyning heter PSU og prosessor heter CPU, håper det bare var skrivefeil fra din side Lenke til kommentar
spyro Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 der jeg tror strømforsyningen er på tegningen står det PCU, det heter nok PSU Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 det er ingenting som heter PCU, strømforsyning heter PSU og prosessor heter CPU, håper det bare var skrivefeil fra din side Skal ordne på det Men det står jo CPU der da Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 der jeg tror strømforsyningen er på tegningen står det PCU, det heter nok PSU 5117740[/snapback] Eller motsatt Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 fin log! men kommer nok ikke til å vinne acryan da, doom er jo der Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 fin log! men kommer nok ikke til å vinne acryan da, doom er jo der 5118823[/snapback] Takk Ja det er veldig mange fetige moder der, men konkuranssen er om å ha best mulig logg ikke best prosjekt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Er det noen her som er villig til å donere bort en litten bit med UV blå plexi til meg? Planen var å gravere den inn å feste den i døra eller i fronten, jeg må se nermere på dette. Håper på positift svar Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Kan en moderator slette denne? Endret 22. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Kult! Digg med alt det du har bestilt/fått der Stå pÅ! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Kult! Digg med alt det du har bestilt/fått der Stå pÅ! 5120210[/snapback] Takk, gleder meg nesten til å sette i gang med neste prosjekt nå Men jeg gleder meg nesten mest til jeg får varene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå