Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe sånn ca sånn her fronten kommer til å bli.

Lexan_front.jpg

DSC00390Custom.jpg

DSC00392Custom.jpg

Så nå kommer det et spørsmål som jeg er litt usikker på. :ohmy:

Jeg har jo en MIST 500W som jeg skal bruke i kabinettet, bruker den nå btw. Den er ikke sleevet på de yterse kablene (4pin kablene til cd, hdd osv.) Så da må jeg sleeve dem ferdig eller kan jeg bruke UV blå sleeves på dem? får en pakke med uv blå snart, den snak blant annet brukes til å sleeve alle kablene i kabinettet :thimbup: (sånn som i Aluminous)

Jeg har litt UV røde sleeves liggende, men jeg tror ikke at de helt passer inn her. For det blir 4 uv katoder, 6 blå vifter og 2 røde vifter. så da passer vel blåe sleeves best inn da, eller hva?

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Nå har prosjektet fått seg en logo :w00t: En STOR takk til Caliber :thumbup:

Så nå venter både jeg og Caliber i spenning på respons :innocent:

blackpearllogo2Custom.jpg

Her er den helt RÅE logoen som Caliber har laget :thumbup::love:

blackpearl3Custom.jpg

Hva syns dere om oversiktsbildet som Caliber også har laget til meg til AC Ryan konkuranssen? :love:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Paintsketch1Custom.jpg

Se nå har jeg leka meg litt i piant igjen, Her er alle viftene som skal monteres i front, bak og topp.

Paintsketch2Custom.jpg

Her er viftene i front, bak, topp, cpu og døra.

De grønne viftene skal liksom suge lufta inn ;) dere forstår vel luftstrømen i fronten og der bake.

Altså de to i front suger inn kald luft, de der bake blåser den ut. Den i toppen blåser også varmluft ut fra PCU og CPU, der bidrar de der bake også til å blåse ut. De i døra suger inn frisk luft.

Er dette rett plassering av viftene osv?

I fronten så trot jeg at den nederste delen skal være mattet lexan som jeg skal borre messe hull i. Er 1mm eller 2mm bor brukbart da?

Da blir lysene i fronten litt skjærmet ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Paintsketch1CustomCustom.jpg

Se nå har jeg leka meg litt i piant igjen, Her er alle viftene som skal monteres i front, bak og topp.

Paintsketch2CustomCustom.jpg

Her er viftene i front, bak, topp, cpu og døra.

De grønne viftene skal liksom suge lufta inn ;) dere forstår vel luftstrømen i fronten og der bake.

Altså de to i front suger inn kald luft, de der bake blåser den ut. Den i toppen blåser også varmluft ut fra PCU og CPU, der bidrar de der bake også til å blåse ut. De i døra suger inn frisk luft.

Er dette rett plassering av viftene osv?

I fronten så trot jeg at den nederste delen skal være mattet lexan som jeg skal borre messe hull i. Er 1mm eller 2mm bor brukbart da?

Da blir lysene i fronten litt skjærmet ;)

5116174[/snapback]

det er ingenting som heter PCU, strømforsyning heter PSU og prosessor heter CPU, håper det bare var skrivefeil fra din side :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...