Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det blei fint jeg! likte vinduet ditt, ikke de litt for _vanlige_firkanten_

Lurer på hva slags form jeg skal ha enda  :hmm: Men ikke vanlig firkant i allefall!

5101520[/snapback]

Takk, målet var å lage noe som ikke alle de andre hadde da :w00t: Toppvinduet blir også ganske heftig :thumbup: står på forige side elsn, eller siden før der igjen da ;)

Lenke til kommentar
Syns det blei fint jeg! likte vinduet ditt, ikke de litt for _vanlige_firkanten_

Lurer på hva slags form jeg skal ha enda  :hmm: Men ikke vanlig firkant i allefall!

5101520[/snapback]

Takk, målet var å lage noe som ikke alle de andre hadde da :w00t: Toppvinduet blir også ganske heftig :thumbup: står på forige side elsn, eller siden før der igjen da ;)

5101749[/snapback]

 

det klarte du og!!

bra arbeid :thumbup:

må nok prøve ett litt mer spessielt design en bare det vanlige firkanta vindu jeg og..

 

Edit: het ikke sjørøver-skipet i "Pirates of the Caribbean" også BlackPearl?? :!:

Endret av tofter
Lenke til kommentar
Syns det blei fint jeg! likte vinduet ditt, ikke de litt for _vanlige_firkanten_

Lurer på hva slags form jeg skal ha enda  :hmm: Men ikke vanlig firkant i allefall!

5101520[/snapback]

Takk, målet var å lage noe som ikke alle de andre hadde da :w00t: Toppvinduet blir også ganske heftig :thumbup: står på forige side elsn, eller siden før der igjen da.

5101749[/snapback]

 

det klarte du og!!

bra arbeid :thumbup:

må nok prøve ett litt mer spessielt design en bare det vanlige firkanta vindu jeg og..

 

Edit: het ikke sjørøver-skipet i "Pirates of the Caribbean" også BlackPearl?? :!:

5104487[/snapback]

Øhh jo, kan henda jeg liksom tok det litt derfra da, er ikke helt sikker.

Jeg hadde en tråd i casemod kategorien og denne moden, tror det står mer om navn der

 

Takk for komplimentet :)

 

Dette ble en fin mod!  :thumbup:

 

Elsker å bla gjennom casemod  :love:

5104604[/snapback]

Takk du også for komplimentet

 

Fikk meg kuttskiver til dremeln i går kveld på et vis, naboen var en tur i byen. så de ligger der, jeg må bare gå å hente deførst da :ermm:

Lenke til kommentar

Må bare takke alle sammen for den positive komentarene.

 

Må bare si at jeg ikke har så veldig mye erfaring med kutting, til nå så har jeg bare skjært ut døra, hulene til lexan bitene og to små vindu til en kompis. Jeg ble faktisk fornøyd med resultatet selv :D

 

Dde kutte skivene som jeg brukte dennne gangen syns jeg var mye bedre en de jeg brukte forige gang, de var så tynn at de enten forsvant på en, to, tre eller kank da :cry: . Disse var litt tykkere og varte lengere, jeg tror jeg brukte 5-6 skiver til å kutte toppen

 

Må bare takke for alle komplimangene en gang til :D

Lenke til kommentar
det ble sinnsykt bra...nice toppvindu

 

stå på! :w00t:

 

kan bli bra dette her :thumbup:

 

har du brukt noen maskin til å pusse eller har du bare pusset for hånd?

 

mvh Petter

5108029[/snapback]

Takk :)

 

Jeg har pusset for hånd med p120 papir, vi har en slaks rull. en gigantisk dassrull i smalere format, med pussepapir ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...