Klekkus Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Nice detta ass...Hva har man KRL timene for?` 5059375[/snapback] Må bare takke deg og alle de andre for den positive reponsen/kritikken Hmmm, de er for å tegne motiv til sidedøra Jeg fantnetopp ut at jeg har nok sotet plexi til overs når jeg har skjært ut det jeg trenger til sidedøra, så det blir vindu i topp. Med en 120mm vifte med blå leds i. Noen som har noen flere ide'er? BTW så fikk jeg meg en til sponsor i dag. De sponsa meg med 1 stk 120 mm vifte med blå leds i Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2005 Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det med viftene Jeg har eller får da. 2 stk 120mm MIST vifter med røde leds i, og får snart en med blå leds i pluss den ene som vendur sponser meg med. Da er planen 2 røde i plexien i siden, en blå på cpu og SilentX 120mm vifta med blå leds i, i topp. Hvordan tror dere det ville blit med en av de der PRO viftene til vendur, hva med 2 vifter med røde leds, 1 med blå leds og en i chroma plast? Burde jeg har den chrom vifta på psu eller den blå'e på cpu, og den som blir til overs i topp. Burde den med blå'e leds være i topp? eller blir det bedre med en i chrom med en grill på. En av de der blade grillene, får 8 stk av de 4 120mm og 4 80mm Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Min personlige mening: Jeg ville ha gått for en gjennomført farge, ellers syntes jeg det blir litt "juletre" Men smaken er som baken, vet du... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Min personlige mening: Jeg ville ha gått for en gjennomført farge, ellers syntes jeg det blir litt "juletre" Men smaken er som baken, vet du... 5061669[/snapback] Saken er det at jeg har 2 stk røde 120mm mist vifter i fra før som jeg gjerne vil beholde, eventuelt bytte dem ut senere. Men nå er vendur vifta mi sendt, så da blir det en blå vifte da Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det med viftene Jeg har eller får da. 2 stk 120mm MIST vifter med røde leds i, og får snart en med blå leds i pluss den ene som vendur sponser meg med. Da er planen 2 røde i plexien i siden, en blå på cpu og SilentX 120mm vifta med blå leds i, i topp. Hvordan tror dere det ville blit med en av de der PRO viftene til vendur, hva med 2 vifter med røde leds, 1 med blå leds og en i chroma plast? Burde jeg har den chrom vifta på psu eller den blå'e på cpu, og den som blir til overs i topp. Burde den med blå'e leds være i topp? eller blir det bedre med en i chrom med en grill på. En av de der blade grillene, får 8 stk av de 4 120mm og 4 80mm 5060049[/snapback] assa når det er sagt er det ikke mange farger som passer sammen. Blå og grønn har gått veldig fint for mange, men blått og rødt blir veldig juletre. Og for det andre så gir rødt lys veldig ofte rosa skinn i resten av kabisset! Btw brukte jeg naturfagtime og ikke krl til min ene tegning av sidevindu Edit: ang. det å skjære i plexi anbefaler jeg deg å file/pusse veldig godt, har sett noen worklogs på bit tech hvor hele plexien har begynt å slå sprekker, de mente det var pga at dette ikke var ordentlig gjort Endret 26. oktober 2005 av Abbono Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 Takk for det tipset Skal skjære det ut med stikksag og pusse med 120 papir til slutt, kanten blir på innsuden av kabinettet. Jeg skal lage en list av silikon i kanten av glasset i topp og på siden Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Takk for det tipset Skal skjære det ut med stikksag og pusse med 120 papir til slutt, kanten blir på innsuden av kabinettet. Jeg skal lage en list av silikon i kanten av glasset i topp og på siden 5064014[/snapback] Oki! Har forelsket meg i Chrome listene til microplex jeg da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) Takk for det tipset Skal skjære det ut med stikksag og pusse med 120 papir til slutt, kanten blir på innsuden av kabinettet. Jeg skal lage en list av silikon i kanten av glasset i topp og på siden 5064014[/snapback] Oki! Har forelsket meg i Chrome listene til microplex jeg da 5064038[/snapback] Sånn der pynte list? Så netopp på de, synd at de bare leveres i 1m skulle ha vært i 2 meter Endret 26. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Har laget en grov skjise av toppvinduet 4 stk faktisk Selv så likte jeg nr 1 og 4 best Nr1 Nr2 Nr3 Nr4 Hva syns folket? Skal få ordna en bedre tegning snart Endret 27. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Syns også at 1 og 4 er best Men vet ikke hvilken av de som er best Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Syns også at 1 og 4 er best Men vet ikke hvilken av de som er best 5069706[/snapback] Skal se om jeg kan mixe begge sammen eventuelt nr 1 i blank lexan og nr 4 under eller oppå med sort plexi Kunne det blitt fett? Edit: Her er den nye tegninga, den ble ikke perfekt tegna, men dere får et inntryk av den da Hva syns dere om denne da? Endret 27. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
PO4nuke Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 jo, kan bli bra det, hva skal du ha i hullet på midten? hvis du går for den må du passe på at det blir symmetrisk Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Skal #1 være symmetrisk? Isåfall, var det min favoritt. Angående viftegrillene: Skal du bruke de der? De er jo så oppbrukt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Skal #1 være symmetrisk? Isåfall, var det min favoritt. Angående viftegrillene: Skal du bruke de der? De er jo så oppbrukt 5071335[/snapback] Ja alle skal være symetrisk Jeg tar det ikke så tungt at grillene er brukt 1000 ganger før Hva syns du om #5 da? Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 5'ern er knall i mine øyne.... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) 5'ern er knall i mine øyne.... 5071931[/snapback] Takk, tror det er den jeg går for Bare at den skal være symetrisk da Endret 22. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Fint at du fikk vifta, da... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2005 Fikk meg ny sponsor i dag Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Gratulerer med enda en sponsor, da! Endret 28. oktober 2005 av Marius E Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Gratulerer med sponsor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå