Klekkus Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hehem hvor lang tid tar det å komme seg fra bodø til oslo da? Men skal få gjort noe i morra da Kommer i allefall en update etter helga Endret 26. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
chase Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hehem hvor lang tid tar det å komme seg fra bodø til oslo da? Men skal få gjort noe i morra da Kommer i allefall en update etter helga 7160140[/snapback] Nais! Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Fikk ikke gjort noe på dette kabinettet, men fikk gjort litt på BMB prosjketet i helga. Det hadde litt høyere prioritet siden jeg kunne gjøre noe på det Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fikk ikke gjort noe på dette kabinettet, men fikk gjort litt på BMB prosjketet i helga. Det hadde litt høyere prioritet siden jeg kunne gjøre noe på det 7187647[/snapback] syns det er på tide med en update på denne. likte planene og stilen på denne. skulle gjerne gjort noe liknende selv men er man fattig student så blir det vanskelig. Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Fikk ikke gjort noe på dette kabinettet, men fikk gjort litt på BMB prosjketet i helga. Det hadde litt høyere prioritet siden jeg kunne gjøre noe på det 7187647[/snapback] syns det er på tide med en update på denne. likte planene og stilen på denne. skulle gjerne gjort noe liknende selv men er man fattig student så blir det vanskelig. Stå på! 7234144[/snapback] Takker, sånt er kjekt å høre Gjør det du, det er val kanskje bare å starte å spare Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kjempebra tråd om projektet ditt! Kan jeg bare få spørre deg om hvilket program bruker du til å lage de flotte tegningene av kabinettet m/ tilbehør? Google Skecthup? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kjempebra tråd om projektet ditt! Kan jeg bare få spørre deg om hvilket program bruker du til å lage de flotte tegningene av kabinettet m/ tilbehør? Google Skecthup? 9172680[/snapback] Er google sketchup Liten bump Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Bitteliten en kanskje. Men det drøyer også for dette prosjektet. Han var jo så godt i gang Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Altsåånn for the record så er dette lagt på is til jeg for somla med til å fikse de siste smådtaljene på BMB Klekkus OUT Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 når får vi se sluttresultatet? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Har du avslutta dette prosjektet? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Har du avslutta dette prosjektet? Nei, prosjektet er bare lagt på is til jeg har anledning og tilgang til å gjøre det ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå