Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikka: Sleek! =) Synes den ekte vara ser mye bedre ut en SketchUp-tegninga! ;)

Var nemlig å besøkte Klikka i sommerferien. Og jeg kan si dere en ting: Gutten veit å'n driver med! :p

Men bare jobb litt mer Klikka, dropp å kjør moped'n den faste ruta hele tida og gå ned i verkstedet og jobb litt. Vil gjerne se deg i compoen!

Lenke til kommentar

Skjønner, er akkurat i den samme posisjonen. Men du har jo forholda lagt til rette for deg da! =) Og pengene har du jo.

Prøv å konse litt på Black Pearl, før du fortsetter på BMB. Anbefaler deg å ha oppmerksomheten rettet mot et prosjekt av gangen!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Digger arbeidet ditt :w00t: etter min mening et av de mest igjennomførte casemoddene på hele forumet :D

Du har ikke noen mål på beina på kabinettet ditt ? har forelska meg i de føttene og de har nettop fått ny dreiebenk på skolen... når "mekken" gutta spørr om det er noe de kan dreie for meg så sier jeg jo: ja :)

Høyde og Radius på de store og de små hadde vært konge :D

Lenke til kommentar

Tusen takk, slik er altid morsomt å høre :D

Har ikke målene i hodet eller føtter'ne og et sylvær inne rekkevide. Men når jeg stikker hjem i helga så kan jeg sikkert fikse noen mål til deg. Men hvis du tar en titt lengere bak i worklogen så fikker du kanskje noen mål. Kan hende jeg har målene i SketchUp fila men da må jeg finne den først da.

Prosjektet her kommer til å bli ferdig når jeg får vannkjølinga mi og ett nytt hovedkort :)

Lenke til kommentar
Tusen takk, slik er altid morsomt å høre :D

Har ikke målene i hodet eller føtter'ne og et sylvær inne rekkevide. Men når jeg stikker hjem i helga så kan jeg sikkert fikse noen mål til deg. Men hvis du tar en titt lengere bak i worklogen så fikker du kanskje noen mål. Kan hende jeg har målene i SketchUp fila men da må jeg finne den først da.

Prosjektet her kommer til å bli ferdig når jeg får vannkjølinga mi og ett nytt hovedkort :)

6852218[/snapback]

Har lett igjennom loggen etter målene... desverre er de ikke der :( Kansje du kan spørre han som laget de til deg :p Hadde vært greit å hatt de målene innen Torsdag morgen for da dreis de da... ellers må jeg vente til tirsdag igjen :thumbdown:

Gutta hadde så lite å gjøre der i dag at de dreide ut en "dildo" og hulte den ut, heldigvis for oss så hadde vi en "rumble pac" til Nintendo64 liggende, morsomste var at lærern sa det kunne være lærerikt å få tilpasset denne inni "dildoen" hehe... fikk 2timer på jobben og den dura som et uvær da vi var ferdige :D

Elektro linja på Bleiker VGS FTW!! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...