Klekkus Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Kunne du lagt ut et bilde der man ser mer hvordan plassen blir hvis du har den i topp, og hvis du har den i front? *kravstor gett * 6533441[/snapback] Hva med å se på bildet ovenfor da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Djeeez.. Jeg så på det, men legg ut bilde av raddisen foran og i toppen i en ny post, under her (pil ned) eller i den posten med det andre bildet. *latskapen herjer!* Lenke til kommentar
chase Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Den var jammen gjennomført, blir du ferdig til 1 august? Isåfall, you go! Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Den var jammen gjennomført, blir du ferdig til 1 august?Isåfall, you go! Petter 6546914[/snapback] Vel jeg blir vel ikke 100% ferdig, men jeg blir vel såpas ferdig at jeg kan stile i compoen tror jeg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Klikka: Sleek! =) Synes den ekte vara ser mye bedre ut en SketchUp-tegninga! Var nemlig å besøkte Klikka i sommerferien. Og jeg kan si dere en ting: Gutten veit å'n driver med! Men bare jobb litt mer Klikka, dropp å kjør moped'n den faste ruta hele tida og gå ned i verkstedet og jobb litt. Vil gjerne se deg i compoen! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Takker. Tja, må vel hive meg rundt å få henta plexien til fronten gitt. Men det er en del som må kjøpes før jeg kan bli ferdig da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Skjønner, er akkurat i den samme posisjonen. Men du har jo forholda lagt til rette for deg da! =) Og pengene har du jo. Prøv å konse litt på Black Pearl, før du fortsetter på BMB. Anbefaler deg å ha oppmerksomheten rettet mot et prosjekt av gangen! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 mulig å få lagt inn no bilder? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Ligger jo 32 poster med bare bilder i worklogen! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 men ikkeno FINNISHED:P hehe;) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Den er jo ikke ferdig sier han.. Men bra SketchUp Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Digger arbeidet ditt etter min mening et av de mest igjennomførte casemoddene på hele forumet Du har ikke noen mål på beina på kabinettet ditt ? har forelska meg i de føttene og de har nettop fått ny dreiebenk på skolen... når "mekken" gutta spørr om det er noe de kan dreie for meg så sier jeg jo: ja Høyde og Radius på de store og de små hadde vært konge Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Tusen takk, slik er altid morsomt å høre Har ikke målene i hodet eller føtter'ne og et sylvær inne rekkevide. Men når jeg stikker hjem i helga så kan jeg sikkert fikse noen mål til deg. Men hvis du tar en titt lengere bak i worklogen så fikker du kanskje noen mål. Kan hende jeg har målene i SketchUp fila men da må jeg finne den først da. Prosjektet her kommer til å bli ferdig når jeg får vannkjølinga mi og ett nytt hovedkort Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Tusen takk, slik er altid morsomt å høre Har ikke målene i hodet eller føtter'ne og et sylvær inne rekkevide. Men når jeg stikker hjem i helga så kan jeg sikkert fikse noen mål til deg. Men hvis du tar en titt lengere bak i worklogen så fikker du kanskje noen mål. Kan hende jeg har målene i SketchUp fila men da må jeg finne den først da. Prosjektet her kommer til å bli ferdig når jeg får vannkjølinga mi og ett nytt hovedkort 6852218[/snapback] Har lett igjennom loggen etter målene... desverre er de ikke der Kansje du kan spørre han som laget de til deg Hadde vært greit å hatt de målene innen Torsdag morgen for da dreis de da... ellers må jeg vente til tirsdag igjen Gutta hadde så lite å gjøre der i dag at de dreide ut en "dildo" og hulte den ut, heldigvis for oss så hadde vi en "rumble pac" til Nintendo64 liggende, morsomste var at lærern sa det kunne være lærerikt å få tilpasset denne inni "dildoen" hehe... fikk 2timer på jobben og den dura som et uvær da vi var ferdige Elektro linja på Bleiker VGS FTW!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Hehe, høres ut som du også har det morsomt på elektro. Men jeg kan se etter de målene i kveld eller i morra. Skal nok klare å få de målene til torsdagen. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Du er helten min Da blir det nice kabinettføtter på meg Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 w000t.... er de store ikke mer enn 4cm høye ? var sikker på at de var sånn 8 eller noe 100% sikker på at disse målene stemmer? er litt skeptisk til at de var så lave Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Jupp. totalt sure! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå