Klekkus Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Se derja Ble bra dette, gleder meg til jeg skal lakke^^ Bare vente på platene mine nå.. Sexy kar bak maske-alarm Tøff maske Keep It Going! Øyvind 6085960[/snapback] Takker, hehe :!: lakking er kos ja. Spes etter jeg fikk maske! blir helt koka i hodet hvis du ikke bruker maske. (tipper jeg ikke hadde klart å gjort noe lekser elle spilt C-S da) Ja lykke til. Husk å kjøp noe ordentlig lakk (motip f.eks.) Hehe, ble glad da stefaren min gav meg den Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ser kjempebra ut Chris! Den lakkinga tok lang tid merka jeg på MSN, men tror resultatet blir bra. Utrolig kult med den lexanen da. Selv har jeg 4mm sota plexi til vindu og jeg må si at halvsota er dritpent! Bruker det selv til vindu slik at bare det viktigste, det som lyser opp av UV-lysene, skal synes. Gleder meg til å se litt farge på detta. Og BTW; Hvor kjøpte du lakken og hvor mye kosta'n? Skal gå fra Europris lakken nå og over til noe annet, jeg stoler på din mening om at lakken er bra.. Ellers blir det bare Quick eller Biltema! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Takker, joda. lakka ferdig den ene sidedøra på fredagen som var halverfdig for lenge siden, så begynte ejg vel å lakke med primer på lørdagen. Yes, den lexa'en var ganske pen ja. Lakken ja, den ble kjøpt på hellanor i Bodø. (hellanor OSLO: Industriveien 26, 1481 HAGAN, Postboks 44, 1483 SLYTTA, Tlf.67 06 60 00) Kosta vel 70-80kr boksen. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ser bra ut dette her! Gleder meg til farge jeg og, og den lexan-biten du fikk var nice Hmm.. Lurer på om du ikke skal få sende noe lakk nedover, hvis den du bruker er så bra som du sier ; ) Så skal jeg få sendt oppover det jeg har lovt for lenge siden og.. Keep up te good work ' Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Ser bra ut dette her! Gleder meg til farge jeg og, og den lexan-biten du fikk var nice Hmm.. Lurer på om du ikke skal få sende noe lakk nedover, hvis den du bruker er så bra som du sier ; ) Så skal jeg få sendt oppover det jeg har lovt for lenge siden og.. Keep up te good work ' Øyvind 6100276[/snapback] Takker, eneste som jeg egentlig fikk nok lakk til å lakke 100% ferdig var den minste delen av DVD brenneren, den ble helt smooth Laxan er digg ja. Tja kan vel sikkert fikses BTW: (hellanor OSLO: Industriveien 26, 1481 HAGAN, Postboks 44, 1483 SLYTTA, Tlf.67 06 60 00) Takker for den, håper inderlig jeg får det ferdig snart! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Jeg har en mx510 mus, er litt lei den der super smoothe lakken som er på den. Blir så lett fetttete, hva sier folket til at jeg lakker den da? Sort matt Endret 15. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg hadde ikke hatt noe i mot det, go for it! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg hadde ikke hatt noe i mot det, go for it! 6109291[/snapback] Kan vel først teste med å bare pusse selve dekslet med litt fint pussepapir? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Samme for meg, det er jo din mus Endret 15. mai 2006 av spyro Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Samme for meg, det er jo din mus 6110054[/snapback] Hehe, så lenge som den ikke blir glatt, ekkel og fettete så blir jeg fornøyd! Men det blir vel litt fettere med en custom mus da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Lag en helt gjennomført mod, modd/lakk tastatur og mus, skjermen må gjennomgå og sånn! Det er utrolig digg ut! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er jo en på bit-tech forumet (tror jeg) som lager skjerm og alt i tre, det er ganske fett Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det er jo en på bit-tech forumet (tror jeg) som lager skjerm og alt i tre, det er ganske fett 6110645[/snapback] Det er det! Der jeg tok det fra for eksempel,, en annen modd på b-t som er utrolig gjennomført og Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 (endret) Lag en helt gjennomført mod, modd/lakk tastatur og mus, skjermen må gjennomgå og sånn! Det er utrolig digg ut! 6110325[/snapback] Hehe, tastaturet blir vel lakket med tiden^^ Skjermen tror jeg jeg venter med, skal jo tross alt få meg LCD skjerm om en stund da. Men musa og tastaturet skal garantert lakkes! Hehe, takker for det Det er jo en på bit-tech forumet (tror jeg) som lager skjerm og alt i tre, det er ganske fett 6110645[/snapback] Joda, har vel sett et par av de på b-t før Endret 15. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ehh, hvorfor vente med Crt/LCD skjermen når du snart får LCD-display? De har jo ikkenoe å gjøre med hverandre da.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Ehh, hvorfor vente med Crt/LCD skjermen når du snart får LCD-display? De har jo ikkenoe å gjøre med hverandre da.. 6110817[/snapback] skjer, ikke display Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Tenkte jeg kunne gi dere en liten teaser på updaten for i morra Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ser veldig bra ut klikka... Men er den lakkert der? hvordan blir det med belysning der? Stå på da! Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Vel det blir 4 katoder i kabinettet, så en eller to av de syser vel opp plexien Men jeg skulle jo få kabinettet opp å gå til i dag, men jeg har enda ikke fått 5,25" racket mitt tilbake så det ble ikke noe av det Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Tsk, Tsk! Du må jo gnikke føttene rene før du poster bilde av dem. Jeg fikk en svamp i posten her om dagen. Noe Scotch brite greier. Denne var ment til å få vekk flekker på vegger ol. Fant ut at den var ypperlig til å få vekk fingeravtrykk på aluminium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå