Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. vilken effekt vil du ha. Persiener? eller fengsel?

6037139[/snapback]

Fengsel :evil:

6037204[/snapback]

Da går du for den nederste. For meg så tenker jeg slike vinduer som fengsel har på gamle filmer. :)

6037266[/snapback]

Fett, det tenkte meg ikke på. Da tror jeg nok at jeg kommer til å gå for den nederste

Lenke til kommentar
Er jo egentlig ikke så farlig om du ikke liker det heller da, bare å snu den det :p

6037365[/snapback]

Det er ikke bare bare, den er ikke kvadratisk, den er rektanguler. Så da vises hullene som ble laget når den snus rundt.

Lenke til kommentar
Dette her, blir bare helt sinnsykt rått! Har nesten ikke ord jeg... Det kabinettet kommer til å bli helt sjukt tøft! Også, er du sinnsykt med SketchUp! Bruker du mange timer på å lage skissene eller?

6047876[/snapback]

Wow, takker :blush:

Tja, hadde vel gått med mange flere timer hvis jeg ikke hadde lastet ned så mange ferdige modeler da. Har vel brukt en 2-3 kvelder på de der tegningene tipper jeg.

BTW, jeg får meg ikke den Danger DEN heatcore radiatoren jeg nevnte lengere bak i worklogen. Jeg får en BIX (singel 120mm) :whistle:

Lenke til kommentar

Hmm... er bare å markere hvor du skal ha det å fjærne strekene når du er ferdig da ;) Men thx anyways.

Lite sprøsmål, noen som vet om det er rustfritt stål denne er laget av? eller er det alu.

Lurer på om jeg skal kjøpe en slik AC grill av chase eller om jeg skal gå for den ACRyan radiatorgrillen, helt identisk bare uten den logoen og den veit jeg er i rustfritt stål :D

Lenke til kommentar

I morra kommer switchen min i posten! :D pluss at jeg får lakk og kanskje plexi og alu til fronten :D

Så jeg skal i alle fall få lakka kabinettet til ML, håper bare 5,25" racket mitt kommer ferdigbehandlet før den 25 mai (MultiLAN)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...