MoDzoNa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hmm. vilken effekt vil du ha. Persiener? eller fengsel? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Hmm. vilken effekt vil du ha. Persiener? eller fengsel? 6037139[/snapback] Fengsel Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hmm. vilken effekt vil du ha. Persiener? eller fengsel? 6037139[/snapback] Fengsel 6037204[/snapback] Da går du for den nederste. For meg så tenker jeg slike vinduer som fengsel har på gamle filmer. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Hmm. vilken effekt vil du ha. Persiener? eller fengsel? 6037139[/snapback] Fengsel 6037204[/snapback] Da går du for den nederste. For meg så tenker jeg slike vinduer som fengsel har på gamle filmer. 6037266[/snapback] Fett, det tenkte meg ikke på. Da tror jeg nok at jeg kommer til å gå for den nederste Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Er jo egentlig ikke så farlig om du ikke liker det heller da, bare å snu den det Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Er jo egentlig ikke så farlig om du ikke liker det heller da, bare å snu den det 6037365[/snapback] Det er ikke bare bare, den er ikke kvadratisk, den er rektanguler. Så da vises hullene som ble laget når den snus rundt. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Åjassåja Da ble det litt verre da. Mener fortsatt at du burde gå for den øverste Men, min mening^^ Kan vel "feste" den på kassa og se først og? Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Joda, men det kan vi ta når jeg får selve grillen da. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Dette her, blir bare helt sinnsykt rått! Har nesten ikke ord jeg... Det kabinettet kommer til å bli helt sjukt tøft! Også, er du sinnsykt med SketchUp! Bruker du mange timer på å lage skissene eller? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Dette her, blir bare helt sinnsykt rått! Har nesten ikke ord jeg... Det kabinettet kommer til å bli helt sjukt tøft! Også, er du sinnsykt med SketchUp! Bruker du mange timer på å lage skissene eller? 6047876[/snapback] Wow, takker Tja, hadde vel gått med mange flere timer hvis jeg ikke hadde lastet ned så mange ferdige modeler da. Har vel brukt en 2-3 kvelder på de der tegningene tipper jeg. BTW, jeg får meg ikke den Danger DEN heatcore radiatoren jeg nevnte lengere bak i worklogen. Jeg får en BIX (singel 120mm) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Heftig... Er jo ikke bare bare å putte inn noen ferdige skisser da! Man må jo ha den evnen å kunne sette det i sammen bra! Og det har du! Ville saker... Klarer selv ikke en dritt med SketchUp jeg! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 Hmm... er bare å markere hvor du skal ha det å fjærne strekene når du er ferdig da Men thx anyways. Lite sprøsmål, noen som vet om det er rustfritt stål denne er laget av? eller er det alu. Lurer på om jeg skal kjøpe en slik AC grill av chase eller om jeg skal gå for den ACRyan radiatorgrillen, helt identisk bare uten den logoen og den veit jeg er i rustfritt stål Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Det er stål hvertfall, står på siden der da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 I morra kommer switchen min i posten! pluss at jeg får lakk og kanskje plexi og alu til fronten Så jeg skal i alle fall få lakka kabinettet til ML, håper bare 5,25" racket mitt kommer ferdigbehandlet før den 25 mai (MultiLAN) Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg synes den musematte ideen høres spennende ut. Jeg liker egentlig den 5 ports switchen av den versjonen bedre jeg Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Hmmm... kanskje jeg går for den når jeg får meg noe tykk plexi da. Hehe, for du har ikke plass til den 8 porteren? er uansett bare 20-30 kroner dyrere for den med 8 porter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Likte ideen med musematta, tror det kan bli bra Du skal gravere under, sant? Switchen er digg da^^ Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Det var det som var planen ja, undersiden skal lakkes sort så skal det graveres på logoen og nicket mitt Jupp, jummy switch Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Har fått lakk nå tipper jeg lakker ferdig sidedøren i dag jeg og kanskje hovedkortbrettet Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Se derja Ble bra dette, gleder meg til jeg skal lakke^^ Bare vente på platene mine nå.. Sexy kar bak maske-alarm Tøff maske Keep It Going! Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå