Klekkus Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Rød når spenningen er lav, Blå når spenningen er høy 6010485[/snapback] Tipper jeg gjør det enkelt, jeg matter ledsene og setter de baks sota plexi i tillegg Pent det med dvdbrenneren. Ser det for meg nå.. Skal se ned filmen nå 6013013[/snapback] Takker. Du bør også få gjort det samme før ML Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Er det noe vits å lakke innsiden av kabinettet? jeg skal jo ha støydempingsmatter på de fleste plassene. Men jeg skal i allefall lakke HK-brettet da. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Er det noe vits å lakke innsiden av kabinettet? jeg skal jo ha støydempingsmatter på de fleste plassene. Men jeg skal i allefall lakke HK-brettet da. 6015282[/snapback] Njaa... Du kan hvertfall lakke på de stedene du ikke skal ha matter da Ellers er det lite vits tenker jeg. Hva slags matter bruker du? Tykkelse? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Umm... PAX.mate matter fra akasa. kan sjekke tykkelsen på de senere Edit: de er 3mm tykke Endret 1. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 dette kommer til å bli bra. Gleder meg til å se slutten Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 dette kommer til å bli bra. Gleder meg til å se slutten 6018800[/snapback] Takker Gleder meg sykt her også. Håper bare inderlig at det blir ferdig til MultiLAN! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Se her ja Ble bra dette! Syns den ideen om bunnen turned out very well Kutgw! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Se her ja Ble bra dette! Syns den ideen om bunnen turned out very well Kutgw! Øyvind 6019140[/snapback] Takker, Ble svært fornøyd med den jeg også Skulle bare het 5mm UV blå plexi i stede for 3mm. Lurer på hvordan det vil bli med litt sort matt lakk, polerte føtter og UV lys? Takker igjen. Switchen min kommer foresten i løpet av uken Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Tror det vil bli digg! Skal ha no lignende jeg og vettu, ikke tilfeldig jeg valgte det (Uten polerte føtter da) Øyvind Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Pent det med dvdbrenneren. Ser det for meg nå.. Skal se ned filmen nå 6013013[/snapback] Takker. Du bør også få gjort det samme før ML 6014024[/snapback] Har droppet hele prosjektet. Siden jeg ikke får tak i de tingene jeg trenger. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Har droppet hele prosjektet. Siden jeg ikke får tak i de tingene jeg trenger. 6026644[/snapback] K, synd det da. BTW, sjekk ut den nye updaten min https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=6025570 Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Pent, Du har virkelig skils SketchUp Får ikke tak i grønn uv plexi eller rød uv plexi. Hvis du finner noe så må du si i fra;) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja, litt dårlig plasserign av switchen... Du kan jo sette den oppforbi strømforsyninga.. eller kanskje den blokker for vindu da`? :-/ btw: gode SketchUp skills ser jeg.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja, litt dårlig plasserign av switchen...Du kan jo sette den oppforbi strømforsyninga.. eller kanskje den blokker for vindu da`? :-/ btw: gode SketchUp skills ser jeg.. 6028940[/snapback] Tror det var for mye elektromagnetiske magnet-dingser (bar nevte en masse ) der til at han kunne ha den der.. Det forstyrret et eller annet;S Men fine tegninger, tror jeg skal gjøre samme på kassa mi, lage hver ting til et komponent^^ Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 modzona123: Takker. Joda hvis jeg kommer over noe skal jeg si ifra kezoom: Har du tenkt på at PSUen lager en del varme og har megnetisk tråling? Tror nok switchen skal være der den er Takker Ovin: Jupp, helt riktig. Takker, blir sikkert konge det da Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Bra jobba, Rheobusen er opp ned btw Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Bra jobba, Rheobusen er opp ned btw Petter 6030880[/snapback] Det sa jeg og til han Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Bra jobba, Rheobusen er opp ned btw Petter 6030880[/snapback] Jeg som liksom hadde "fiksa" dan da Tja, jeg får fikse det men jeg gidder ikke oppdatere tegningene Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Tja, jeg får fikse det men jeg gidder ikke oppdatere tegningene 6031206[/snapback] Sånn da var det lagt ut noen nye tegninger de finner dere her Foresten Skal grillen være sånn? Eller sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå