ovinn Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Skissene var fine de^^ So was the work! Mn skjønte ikke helt hvorfor du hadde tatt ut en motor til ei vifte og sånn der (ja jeg leste) men ; ) KOM! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Takker Tja, den lagde 32dB og jeg ville ha et offer som jeg skulle "øve" meg på å demontere Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Får vell bare si det samme her.. utrolig vakkert.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Slett ikke værst dette nei,stå på Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Takker, bles selv ganske fornøyd med loddinga og sleevings Endret 17. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ikke verst for å være første gangen. Men du får kjøpt 3 pins molex på elefun.no Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Ikke verst for å være første gangen. Men du får kjøpt 3 pins molex på elefun.no 5936526[/snapback] Takker. Tøft, link eller varenummer? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hann: http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...nn&kategoriID=5 Hunn: http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...nn&kategoriID=5 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Hann: http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...nn&kategoriID=5Hunn: http://www.elefun.no/webshop/aspx/produkte...nn&kategoriID=5 5936752[/snapback] Tusen takk for linkene Skal gå til innkjøp av noen sånne hvis jeg klarer å ødelege flere vifter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Nå nermer det seg MultilLan her snart Og til da skal prosjektet være så si ferdig. Men det er fronten jeg er mest bekymret for da. Planen er jo å lage meg en ny front, da kommer jeg bare til å lege en aluminiums plate og 5mm sota plexi på den "stål" fronten som er før plastiken. Jeg kommer vel også til å kutte den til slik at den blir bare en ramme igjen som aluminiumet og plexien kan boltes fast i. Men jeg er ikke sikkert på om jeg klarer å skaffe meg alu. og plexi før Multilan, så da trenger jeg en BackUp plan. Det blir å gjøre ferdig den originale froten, altså lakke den ferdig, sette inn plexi og noe perforert stuff i bunnen slik at viftene kan suge inn luft. Så mangler jeg jo også en knapp til Power, det skal jo være en Bulgin knapp med blåt lys. Den kommer jeg til å kjøpe på alphacool.de koster bare 140 kr der og jeg har en kompis som skal kjøpe seg vannkjøling derfra så da blir portoen delt på to. Og så var det den tingen med vifte styringen, nå så har jeg en Cooler Master Aerogate III som jeg ikke syns passer inn i dette prosjektet når det blir ny front på det. Så planen blir å anskaffe seg en Sunbeam Rheobus b.l.a. fordi den er mer stilren, bare knottene kommer til å stikke frem og den klarer å drive 8 vifter (to vifter seriekoblet på hver kanal) siden den er på 4x20W. Så hvis det er noen som har lyst til å bytte så er det bare å ta kontakt. Det enenste som er litt tøft med Aerogaten er at den har et display og temperatur overvåkning. Men det har jeg jo på LCD displayet mitt også da. Så til LCD displayet så kommer jeg bare til å lage en "modul" til den som jeg kan montere i front. Den kommer 90% til å være av aluminium. Altså en bit aluminium som blir bøyd. Så har jeg sendt 5,25" racket mitt inn til behandling en plass (det er hemelig hvilken behandling, dere får vite det når jeg får den tilbake) Så håper jeg på at jeg får det tilbake før MultiLan. Så har jeg lastet opp en film av DVD romen min, for å vise at knappen funker Den finner dere her og selve fremgangen kan dere lese mer om i denne updaten Endret 29. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Like nice som når jeg så det i går Du er flink du, jeg har planer om akkurat det samme, DVD-brenneren er ødelagt for øyeblikket Stå på videre klikka Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Takker Jeg sier bare lykke til og takk for hjelpen BTW, har du noen inslag/kommentar til innlegget som er ovenfor ditt? Endret 29. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Planen er jo å lage meg en ny front, da kommer jeg bare til å lege en aluminiums plate og 5mm sota plexi på den "stål" fronten som er før plastiken. Jeg kommer vel også til å kutte den til slik at den blir bare en ramme igjen som aluminiumet og plexien kan boltes fast i.Men jeg er ikke sikkert på om jeg klarer å skaffe meg alu. og plexi før Multilan, så da trenger jeg en BackUp plan. Det blir å gjøre ferdig den originale froten, altså lakke den ferdig, sette inn plexi og noe perforert stuff i bunnen slik at viftene kan suge inn luft. Fine greier dette her. Høres fint ut med Plexi og Alu utenfor der igjen, har tenkt litt motsatt selv, skal dekke Dvd-spillern med Plexi og kanskje gjøre noe plexi-greier med Rheobusen. Back-Up plan er kjekt å ha, jeg måtte ha det selv når jeg skulle stille ut prosjektet like etter jul Så mangler jeg jo også en knapp til Power, det skal jo være en Bulgin knapp med blåt lys. Den kommer jeg til å kjøpe på alphacool.de koster bare 140 kr der og jeg har en kompis som skal kjøpe seg vannkjøling derfra så da blir portoen delt på to. Er det samme bryter de selger på elfa.se? PM/MSN Sendt Og så var det den tingen med vifte styringen, nå så har jeg en Cooler Master Aerogate III som jeg ikke syns passer inn i dette prosjektet når det blir ny front på det. Så planen blir å anskaffe seg en Sunbeam Rheobus b.l.a. fordi den er mer stilren, bare knottene kommer til å stikke frem og den klarer å drive 8 vifter (to vifter seriekoblet på hver kanal) siden den er på 4x20W. Så hvis det er noen som har lyst til å bytte så er det bare å ta kontakt.Det enenste som er litt tøft med Aerogaten er at den har et display og temperatur overvåkning. Men det har jeg jo på LCD displayet mitt også da. Kan virkelig anbefale Rheobusen de selger på Microplex, den er stilren og passer bra inn nesten overalt. Eneste negative er LED'sa på den. De er litt skarpe, men det er bare å gjemme de eller bytte de ut. Tror kanskje at CM Aerogate'n din kan bli litt upassende, min mening^^ Så har jeg sendt 5,25" racket mitt inn til behandling en plass (det er hemelig hvilken behandling, dere får vite det når jeg får den tilbake) Så håper jeg på at jeg får det tilbake før MultiLan. Hihi, og jeg vet hvor Gleder meg til den kommer tilbake! Så har jeg lastet opp en film av DVD romen min, for å vise at knappen funker konservativ Den finner dere her og selve fremgangen kan dere lese mer om i denne updaten Virkelig fine greier! Skal gjøre samme selv ----------------------- Det ble litt lengde på denne posten, men jeg fikk sagt det jeg ville si KUTGW, Klikka! Du er virkelig flink Øyvind Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ser kjempemessig ut det der.. Vakker knapp! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 DJ Ovin: Takker. Plexi + alu = sant Åja backup er nødvendig! Må jo melde meg på compoen der Jupp, den med lys Åja, CM aerogate'n passer ikke inn over alt. Så da blir det en Rheobus Tja, led'sa kan byttes ut, skjules eller mattes. Hehe, gleder meg sykt til det kommer. ------------------------------------------------------- Bra du tar deg tid til å kommentere Takker Glisevask: Takker, jupp den er digg Lenke til kommentar
chase Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 1 Planen er jo å lage meg en ny front, da kommer jeg bare til å lege en aluminiums plate og 5mm sota plexi på den "stål" fronten som er før plastiken. Jeg kommer vel også til å kutte den til slik at den blir bare en ramme igjen som aluminiumet og plexien kan boltes fast i. Men jeg er ikke sikkert på om jeg klarer å skaffe meg alu. og plexi før Multilan, så da trenger jeg en BackUp plan. Det blir å gjøre ferdig den originale froten, altså lakke den ferdig, sette inn plexi og noe perforert stuff i bunnen slik at viftene kan suge inn luft. 2 Så har jeg sendt 5,25" racket mitt inn til behandling en plass (det er hemelig hvilken behandling, dere får vite det når jeg får den tilbake) Så håper jeg på at jeg får det tilbake før MultiLan. 6008662[/snapback] 1: Det høres bra ut, jeg synes den fronten som er originalt på er grei jeg, hvis du modder den litt. 2: Jeg tror jeg vet hvilken behandlig du mener, men skal ikke røpe det her Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ingen årsak Klikka, må ta seg tid, ellers kan man bare ende opp med "Dritbra! Stå på!/ WOW Gleder meg sinnsykt!" lignende Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Hehe, bra det er folk som leser da BTW, (eller det var vel mest derfor jeg laget innlegget da) hvilken farge er det på ledsene til rheobusen? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hehe, bra det er folk som leser da BTW, (eller det var vel mest derfor jeg laget innlegget da) hvilken farge er det på ledsene til rheobusen? 6010264[/snapback] Rød når spenningen er lav, Blå når spenningen er høy (Eller, rød på lav spenning, blå på høy spenning(Ble akkurat det samme detta )) Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Pent det med dvdbrenneren. Ser det for meg nå.. Skal se ned filmen nå Endret 29. april 2006 av modzona123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå