randomhero Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 fine tegninger christopher;) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 fine tegninger christopher;) 5836284[/snapback] Takker Må bare få målt litt så kan jeg fikse en PSU, et HK og litt mer stæsj Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 vel når de viftene til hddene skal stå frammi så ville jeg helelr ha brukt 120mm da passer det bedre med den under, men det er nå min mening Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 vel når de viftene til hddene skal stå frammi så ville jeg helelr ha brukt 120mm da passer det bedre med den under, men det er nå min mening 5839484[/snapback] Syns det så bra ut sånn som det er jeg da Oioioi. fine tegninger! 5839682[/snapback] Takker, skal laste opp noen bilder av noen små detaljer jeg har tegnet Lenke til kommentar
spyro Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Gleder meg! Men er ikke de tegningene ovenfor litt forskjellinge fra hvordan det ser ut nå? Og kan det ikke da bli litt vanskelig å få til det? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Vel, det er bare å fjærne HDD-brønnene. Så setter jeg inn nytt HD-rack og radiator så blir det slikt som på bildet. Pluss at jeg skal ha en aluminiums plate i front med sota plexi utenpå Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Sånn, har fått knappene på i fronten. Pluss at jeg har fått lcd displayet i samme størrelse som mitt, men opp ned da Men, men, er jo ikke så nøye blir jo ikke opp ned i virkeligheten da. Endret 30. mars 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Fine sketchup's. Skjønner meg ikke på det der jeg..:S Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Fine sketchup's. Skjønner meg ikke på det der jeg..:S 5867738[/snapback] Takker Skjøner ikke helt hvordan jeg klarte å få displayet op ned jeg :S Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Wow, du er sinnsyk på det der åss! Nice sketcha! Edit: Inlegg nr 123! Et spesielt nr! ok, nok off topic.. Endret 4. april 2006 av AnaXyd Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Wow, du er sinnsyk på det der åss! Nice sketcha! Edit: Inlegg nr 123! Et spesielt nr! ok, nok off topic.. 5869489[/snapback] Takker Gratulerer med innlegg 123 da, tror snart jeg har 3500 innlegg snart. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ser bra ut det her Klikka. Men fikk ikke du en del hjelp til skissinga i SketchUp i starten iallfall? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ser bra ut det her Klikka. Men fikk ikke du en del hjelp til skissinga i SketchUp i starten iallfall? 5870634[/snapback] Takker Vel jeg fikk litt hjelp av DJ-Ovin til å tegna bunnen første gangen, men de tegningene har jeg mista. Så tegningene har jeg tegna helt selv Skal tegne resten ferdig senere, må jo få på plass hovedkortet, og få tegnet baksiden. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Pappa har netopp kjøpt en slik switch, og den var jo på størrelse på med en tykk pengbok, og kostet bare 140 kr Dimensjoner :Høyde 24 mm Bredde 92 mm Dybde 67 mm Så har jeg kommet frem til at jeg skal kjøpe Asus - GigaX 1008, 8p, 10/100 MB/s Dimensjoner:Høyde 24 mm Bredde 136 mm Dybde 74 mm Kabinettet mitt er 205mm bredt Og en switch med den prisen og de målene skal vel ikke være noe problem å få plassert over PSUen, den går foresten også på 12V så det kan hende det er mulig å koble den rett til PSUen. Men RJ45 kontaktene og DC kontakten kommer jo til å stikke ut på baksiden så kanskje det er vel kanskje bare likså godt å bruke adapteren som følger med? Men da blir status ledsene på innsiden av kabinettet, men med litt lodding så er det vel ikke noe problem å få de også på baksiden da? Neon innslag til denne iden? Må bare sjekke opp litt mer det der med plassering Endret 5. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva om du tar av kabinettet switchen og kutter hull bak i kabinettet til portene? Så har du en switch innebygget i kabinettet, eventuelt lodde på ledninger til selve portene, så har du resten av switchen et annet sted. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Joda, men switchen er bygget i en så litten boks at det trengs ikke en gang Hvis du ser her så er det ganske god plass over PSUen Skal snart poste et bilde av switchen, plasserte et bateri på siden for å demonstrere størrelsen Så bilder kommer snart, må bare få ferdigformatert maskinen Endret 5. april 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Så liten er en 5p switch av den typen Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Oi! Liten og fin den ja. Men du kan vel ta av det kabinettet da, og kjøpe en liten boks på elfa elns så lodder du på ekstra ledninger til kuun kontaktene, og setter en liten boks uten lokk over for å skjerme dem intill kabinettet. Så har du innebygget switch i kabinettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå