Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg flyttet alle updatene over til "arbeidslogger"

her finner dere alle updatene ;)

De bildene som ikke fungere er lastet opp på fovirra.com, og vil fungere når fovirra.com ikke er så forvirra lengere ;)

Så håper jeg frotsatt på kommentarer på den siste updaten min ;)

"Godbitene" fra den siste updaten ligger i førsteposten ;)

Lenke til kommentar
Bare elsker denne mod`en.. :love:

Når kommer update?

5680806[/snapback]

Takker, slike kommentarer hjelper på :D

Hmm... det kan vel bli en stund til, men jeg klarer sikkert å få polert resten av føtter'ne og spacer'ne før helgen.

Men nå prioriterer jeg først og fremst dette prosjektet som skal bli ferdig på en uke :whistle:

så hvi jeg gidder så blir det mest sansynligvis en update i helgen før jeg stikekr åp vinterferie til Sverige ;)

Lenke til kommentar
Ser veldig bra ut klikka, stå på og gleder meg til å se den undersiden ;)

Petter

5685300[/snapback]

Takker, har virkelig fått blod på tann nå og vil bli ferdig med prosjektet nå!

Tror jeg er forelsket i de føtter'ne :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liten tekst update:

Har fått pusset vekk all lakken på 5.25 brønnene og det begynner å se ganske blankt ut :w00t: men det er fotsatt noen riper igjen :( så jeg skal gjøre et forsøk å gå over med rubbing og polere etterpå og se hvordan ressultatet blir. Hvis ejg ikke blir fornøyd så kommer jeg til å lakke det i sort matt eller bare i sølv (bare kanskje)

Så må jeg få tegnet ferdig fronten og skaffe al eller stål til fronten, kommer til å jakte på alu. For hvis jeg polerer aluminiumet og lagger sotet plexi utenpå så blir det som et sotet speil :D Så må jeg også skaffe noen bolter da.

Så komme det snart en radiator og pumpe i posten. pumpa har integrert tank. Mer info og bilder kommer snart.

Så kommer jeg jo til å kjøpe blokker i ettertid, hvis jeg ikke lager egene blokker da.

Lenke til kommentar

Så greit ut det der ;) Du har pussa med...? 400? 600?

Hva skal du lakke i i tilfelle da? (Troor ikke det sto der, er litt i ørska om dagen :S ) Sort?

Lenge siden update nå syns jeg, annerledes enn i starten ^^

KUTGW!

Øyvind

Lenke til kommentar

Joda, skal få tatt noen ordentlige bilder når det er litt lys. Jeg gegynte med p400 med det tok evigheter! så gikk jeg tilbake til p240, så pussa jeg med p400 og p800. Så våtslipte jeg med p1200 til slutt. Hvis jeg er heldig så kan det hende rubbingen fjerner de ripene som er igjen :D

Men hvis det ikke visses noe serlig godt gjennom den sota plexien så er jeg ikke sikker på om jeg gidder å ta meg bryet å pusses så mye

Men hvis resultatet blir dårlig så kommer jeg bare til å satse på å lakkere den, tipper det blir sort

Tipper det blir sort matt ;)

Hehe, joda. Har ikke gått så forferdelig fremover i det siste :( men jeg må bare få kloa i noe aluminium til fronten. Jeg har en plate med 3mm sota plexi (50x50 cm) men jeg skal se om jeg kan få noe billig 8mm eller 5mm plexi.

Det som gjenstår er vel:

• - Fronten
    - Pusse/polere/lakke Brønnene og HK platen
    - Lakkere utsiden ferdig/fikse sparket på noen deler.
    - Sleeve
    - Montere DIN kontakter på PSU

Lenke til kommentar
Jepp, det er noen av bildene som ikke fungerer. Det kommer bare opp et sånt "Click Here Now" bilde.

5768998[/snapback]

Det er de bildene som er uploadet på upload.forvirra.com, de er nede. Har heller ikke peil på hvortid de kommer opp heller.

Blir litt vanskelig å fikse det siden jeg mistet alle bildene sammen med hardisken min :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hm? At det er en update i dag? Og det er noen bilder på BMB som heller ikke funker, "click here now"

5811182[/snapback]

Ups glemte visst å legge med linken :blush:

Update blir det dårlig med i dag, blir helt sikkert en update i morgen ;)

Bildene fungerer ikke lengre pga. uplad.forvirra.com ikke fungere lengre :cry: og de bildene har jeg på hardisken min som er død og ligger sikkert i søpla hos komplett. Men hvis jeg er heldig så kan det hende jeg har bildene på en plate ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...