Klekkus Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 (endret) Kan en moderator slette denne? Endret 27. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg skal skaffe meg en IR. fjernkontrol denne koster bare 60 kr Fjernkontrolen skal lakkes med sort matt lakk, og reciveren skal integreres i fronten Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Ok, nå har jeg fundert litt på den der fronten dere Jeg ble litt inspirert av denne fronten, så jeg kommer til å kombinere noe med metal, netting og sottet plexi, og eventuelt bruke noen plexirør eller plexi-klosser da. "Time will show" Så ble jeg litt forelsket i de "chroma" frontdekslene til chase, tror jeg kommer til å bestile meg noen ganske snart Så tror jeg at den jøglete soundkontrolen kommer til å bli skrapet fra denne modden, tror nok ikke at den kommer til å passe inn i denne fronten. Så var det bare å få tak i noen "bulgin" brytere og en ekte bulgin da. Så jobber jeg fortsatt litt med å fikse den IR kontroleren, på mandag så blir spacere og føtter sendt, pluss litt stæsj fra biltama. Slipepapir, rubbing krympeslanger, sekskantskruer og muttre, og en aluplate. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Dette må jo bare bli bra.... Stå på.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Kan en moderator slette denne? Endret 27. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Veldig fine føtter. Mye fint i den pakka også Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Fine føtter der ja.. Blir bra detta.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Helt enig, skikelige nice føtter. Må bare skaffe meg noe antiskli greier til å ha under snart. Tror dere 3 pakker med krympestrømer vil holde? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Helt enig, skikelige nice føtter. Må bare skaffe meg noe antiskli greier til å ha under snart. Tror dere 3 pakker med krympestrømer vil holde? 5585302[/snapback] Til hva? Ser bra ut Likte føttene! EDIT: Lixom, hva skal du sleeve? Endret 10. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Ting som skal loddes, enden av de fleste kablene osv... så har jeg jo et nytt prosjekt om 2 uker såeh, tror nok det burde holde for en stund da? Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hey, ser nice ut dette De er like fin som når jeg så de før i dag mod videre! Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 Takker, blir dessvere ikke noe modding i kveld Tror jeg er blitt syk igjen, skal se i morra Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Nå har jeg tenkt litt på dette rundt fronten, jeg skal skaffe en aluminiumsplate som jeg setter rett på fronten, skal kutte ut alt av 5.25 og 3.5 brønner osv... så skal jeg bruke spacere som enten kommer til å være av metal eller plexi, så lager jeg m5 gjenger elr. lignende på spacerne og platen og hele greia. Siden jeg skal gjenge ut så er vel det enklest å bruke plexi da? Må skaffe noe plexirør da. Hva tror dere om dette da? litt vanskelig å forstå? skal komme med noen tegninger av kabinettet, må bare komme igang. passer jo fint siden jeg er syk og kan ikke gjøre noe på kabinettet d a;) Så vurdere jeg å pusse og polere føtterne, dette er jeg enda ikke helt sikker på. for det er sånn merker etter maskinen (streker) dette ser ganske pent ut men jeg lurer på o mdet blir penere å polere da, men dette kan jeg bare teste på toppen av føtter'ne og se hvordan det blir da. hva er deres mening da? Og de spacer'ne til den plexi plata som kommer til å være under, den er 15mm høye og de skal være en umbrakoskrue på hver side av den og de er 10mm lange. Vil det smarteste være å kutte de slik at de blir 5mm da? er jo bare å bruke dremel så sliper jeg de runde med en slipeskive etterpå da Lenke til kommentar
chase Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 hmm, høres bra ut, forstår sikkert mer når jeg ser det... masse spennende i denne loggen Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 heihei du skal ha et lite mellomrom mellom selve fronten på kassa og alu fronten da? Hvordan skal du gjøre dette på sidene da? Høres bra ut, men ser sikkert bedre ut når du får det på tegninga=) Ang. poleringa kan du jo kanskje spørre han som lagde de til deg, han vet sikkert det Skjønte ikke fullt ut det siste spm... Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Hmmm. joda blir et litte mellomrom. hvis jeg ikke bare bøyer noe plexi til kantene også da Her er et eksempel http://img78.imageshack.us/img78/1773/1projecto3312pw.jpg Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Åja, no sånt no ja Det blir tøft da, trenger ikkeno på kantene da trur jeg : ) hadde brukt plexi, ser penest ut da. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 Ja, blir jo en aluplate på innsiden da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 sagt det før og sier det igjen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2006 sagt det før og sier det igjen 5590930[/snapback] Så du likte føtterne med andre ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå