Gå til innhold

Project: Black Pearl, The Curse. [01.06]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å flytte føtter'ne litt lengre ut mot hjørnene. hva tror dere om det? brukte neste samme mål som de gamle føtter'ne men de er ikke runde, de er mer avlange, skal forske litt mer på dette ;)

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Lest igjennom hele nå.

Du har klart å skaffe mange sponsorer. ;)

Jeg liker det jeg har sett. Begynte å lure litt når jeg så Sketchup modellene dine.

Trodde nesten du holdt på å tegne ny pc pult eller noe. 2 x 4 meter. :p

Jeg ville brukt umbraco skruer med rundt hode, men det er kansje bare jeg som liker disse godt.

M4l.jpg

Lenke til kommentar
Lest igjennom hele nå.

Du har klart å skaffe mange sponsorer. ;)

Jeg liker det jeg har sett. Begynte å lure litt når jeg så Sketchup modellene dine.

Trodde nesten du holdt på å tegne ny pc pult eller noe. 2 x 4 meter. :p

Jeg ville brukt umbraco skruer med rundt hode, men det er kansje bare jeg som liker disse godt.

M4l.jpg

5499554[/snapback]

Ahh de der var ikke dumme ;) Skal se hva jeg får tak i. Nettet hjeme er dessvere nede, så jeg får ikke lastet opp de nye beildene med de rette målene ;)

Lenke til kommentar
Najs, du kan jo lage en logo elns i plexien og kanskje sette inn dioder, siden du er sponset av hobbyel ;)

Petter

5509964[/snapback]

Vel, har jo en 3mm uv blå plexi plate liggende som er kjøpt inn til det og uv ledsene skal brukes til den også da. de andre ledsene skal i fronten ;)

Kan hende jeg lager en "kuppel" rundt displayet elns.

Lenke til kommentar

Da var føttene og spacerene dreid og gjenget.

Jeg begynner med å plandreie litt.

Planingl.jpg

Så dreier jeg utvendig diamerter.

Utvendigl.jpg

Fikk ikke tatt bilde av boringa, vanskelig å holde kamera å sveive på bakdokka samtidig.

Jeg dreide en lengde på ca 90mm, deretter stakk jeg av 2 føtter. Dette ble gjort for å kunne dreie foten i en 1. gang.

Stikkingl.jpg

Når det var gjort pusset jeg litt på delene, og gjenget M4. Her er det viktig å bruke smøremiddel for at det ikke skal pakke seg spon rundt gjengetappen. Rødsprit er fint.

Feetl.jpg

Gjengetappen å svingjernet (med skrallefunksjon) ligger foran føttene.

Da skal det bli spennende og se hvordan det blir montert på kassen.

Lenke til kommentar

Nice :dribble::thumbup: Brukte du lang tid på dette da? Du har skills, men dette er vel bare peace of cake i forhold på AluFortyFive?

Gleder meg sykt til disse kommer i posten da, lexan blir sendt til deg i morra :yes:

Så du jobber med en CNC fres daglig eller? genialt at du fikk betalt for å frese disse for meg også da :D

Edit:

Innlegg 2600 :w00t:

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Nice :dribble::thumbup: Brukte du lang tid på dette da? Du har skills, men dette er vel bare peace of cake i forhold på AluFortyFive?

Gleder meg sykt til disse kommer i posten da, lexan blir sendt til deg i morra :yes:

Så du jobber med en CNC fres daglig eller? genialt at du fikk betalt for å frese disse for meg også da :D

Edit:

5510068[/snapback]

Tok meg ca 2 timer. (a 306,- timen i lønn på meg :p )

Ja, jeg jobber meg CNC daglig. Primært fresing, men det blir litt dreiing innimellom. "Kjører" også en målemaskin. Er veldig praktisk viss du trenger mål som du ikke klarer å måle på ordinært vis.

Jeg skal og sende pakke til deg.

Lenke til kommentar

Edit:

5510068[/snapback]

Tok meg ca 2 timer. (a 306,- timen i lønn på meg :p )

Ja, jeg jobber meg CNC daglig. Primært fresing, men det blir litt dreiing innimellom. "Kjører" også en målemaskin. Er veldig praktisk viss du trenger mål som du ikke klarer å måle på ordinært vis.

Jeg skal og sende pakke til deg.

5510158[/snapback]

Du har vel ikke tilfeldigvis 4 umbrako skruer med m4 gjenger liggende også? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...