Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Kan en moderator slette denne? Endret 26. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det der var LÆKKERT! Den graveringa var bare namnam.... Mvh. Marius E Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Det der var LÆKKERT! Den graveringa var bare namnam.... Mvh. Marius E 5261282[/snapback] Takker Eneste som ikke ble helt rett var vel den S'en, men men. Får 3mm tykk sota og uv blå plexi før jul, pluss sorte og uv blå cable sleeves. Pappa skulle handle fra netshop så da måte jo bare jeg handle Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nice gravering Klikka_bZerk.. Blir kjempefint dette her.. Stå på.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Bra, bra! Likte den Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Nice gravering Klikka_bZerk.. Blir kjempefint dette her..Stå på.. 5261405[/snapback] Takker, skal prøve. Bare litt på fronten igjen nå, og lakkering. Bra, bra! Likte den 5261415[/snapback] Hyggelig du liker den da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Pro! Øving gjør mester, her har vi beviset.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ser veldig bra ut! Du er flink med graveringen! Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Nice nice nice nice Christopher... Det der likte jeg! Terning kast 6! mvh Arne Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Pro! Øving gjør mester, her har vi beviset.. 5261505[/snapback] Takker, sånne komentarer varmer. Ser hvis ut som om den der øvinga gjorde susen ja Bare å ønske seg flere graveringsbiter og fleksibel akse til jul da Ser veldig bra ut! Du er flink med graveringen! 5261526[/snapback] Takker Ble nesten for mye ros nå, men men det gjør jo ikke noe da. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ble dritbra den der ass! kanke du garvere biten til meg og da? hehe Stå pÅ! UFTW! ;p Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Ble dritbra den der ass! kanke du garvere biten til meg og da? heheStå pÅ! UFTW! ;p 5261674[/snapback] Takker Må se om jeg får pusset ferdig OT: joda kan sikkert gravere logoen til deg også da. Kan hende jeg spanderer litt uv plexi på deg da. (så lenge som du dekker porto da) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 yeah!! brabra 5261543[/snapback] yeah!! brabra 5261544[/snapback] Nam, spam? Ble dritbra den der ass! kanke du garvere biten til meg og da? heheStå pÅ! UFTW! ;p 5261674[/snapback] UFTW? Hmm. Jeg har ikke sansen for dette prosjektet. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) egOIst og complexity: Takker NorthGarden: Ser ikke ut som dobbeltpost Det står for Update for the win Hva er det du ikke liker med prosjektet da? Edit: Var det ikke du som ikke likte sidedøren? Endret 7. desember 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 **Innlegg som NorthGarden har skrevet i Klikka_bZerk sin Worklog** Ehh, det er ikke vits å kommentere dobbeltposter, kan evnt' sende PM til den det gjelder hvis det er så farlig for deg. Forresten, angående at du kunne lage en bit til meg;p Det var mest ment som en kødd, tror det blir litt mye i frakt, er blakk, så takk for tilbudet, men nei takk Stå på! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hey hey se der ja, helt toppers det jo bra finnish på graveringen Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Edit: Fjernet Endret 7. desember 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 NorthGarden: Ser ikke ut som dobbeltpost 5261877[/snapback] Nei, akuratt. Hva er vitsen med to nesten like innlegg etter hverandre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå