ovinn Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Fett! Gleder meg Øyvind Lenke til kommentar
haakie Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Sykt bra jobb, fortsett!! Endret 29. november 2005 av haakie Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Må bare beklage Bredbåndet er fortsat helt klikka bzerk Nettet går vel ca like fort som 64k isdn Såe, jeg tror ikke det blir noe av den der updaten Edit: Noen som vet om noen brukbare skruer til å feste viften med, de viftedkruene som jeg har var litt for korte. Tror de var 6mm lange, for de stakk ikke mye utenfor plexien (den er 5mm) Endret 29. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Sykt bra jobb, fortsett!! 5225883[/snapback] Takker Jeg tviler det blir gjort så alt for mye denne uken, Nynorsktentamen på fredag og mate, norsk og engelsk uka etter der. Selv om jeg har veldig lyst til å jobbe så tviler jeg at jeg kan. Nå er jeg kommet i sjekkelig modehumør, jobbet på kabinettet hele mandagen da Skal sikkert klarer å få preset inn tid til litt moding sånn her og der. Kansje en time og sånt. Men i helga så skal jeg ta en sjikkelig økt da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Kan en moderator slette denne? Endret 26. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
drugis Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 bra det fint toppvindauga må eg nett sei. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dette ble bra Ganske fine kutt, kantene ble gjevne og fine - Pain193. Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 blir bra detta, nå skjønner jeg hvor du vil med det toppvinduet Jeg bruker p120, p1200 og så polerer jeg kantene da blir de gjennomsiktige, prøv de Petter Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Fint update, topp vinduet ble kanon bra. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 hey nå har jeg lest igjennom updaten din, blei kjempe bra Så du hadde litt pussing i det hullet der blei bra til slutt Som sagt, mega bra arbeid Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Blir jo dødsbra dette! stå på Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Wunderbar! Blir bra dette her! Mvh. Marius E Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Heftig! Likte det toppvinduet ditt, og sidedøra ble dritbra Fikk du med penner og pins fra 3dfxcool ell? Mod on! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) drugis: Takker, gleder meg bare til den blir lakkert da Pain193: Takker chase: Hehe, sjønte du ikke det før da? Håper det blir ganske bra da Joda, men jeg hadde ikke penere en P400 for hånden da, men det ble speilblankt må bare polere det så blir det enda StIFfmasT: Takker, ja blir digg å få sort lakk og blåt lys under der ja. DJ-Sonic: Joda, utrolig hva litt pussepapir kan gjøre eller hva? Bra du og alle de andre likte toppvinduet da. complexity: Hyggelig å høre Marius E: Takk, takk DJ Ovin: Tøft, blir nesten for mye ros på det toppvindet da. Men jeg har ikke noe i mot det da. Nei, stod ikke 3dfxcool på pins og pennene. Det stod revoltec. Joda, skal prøve. Endret 30. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Gidder du rezise den 80mm malen og eller? jeg har ikke photoshop, og når jeg skal skrive ut, kommer det opp no dritt som automatisk gjør at den blir like stor som arket! ;@ Pliis? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Gidder du rezise den 80mm malen og eller? jeg har ikke photoshop, og når jeg skal skrive ut, kommer det opp no dritt som automatisk gjør at den blir like stor som arket! ;@Pliis? 5233428[/snapback] Haha, kan sikkert gjøre det Legger den ut her og sender den på msn til deg 80mm viftehull i realsize Edit: 92mm viftehull Endret 30. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Derja:D Takker! Da blir det nok filking på viftehull i morra til meg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Derja:D Takker! Da blir det nok filking på viftehull i morra til meg 5233499[/snapback] Joda, hvordan skal du gjøre det da? Kutte med dremel eller borre med hullbor? der er foresten 3mm hul som det festes med Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 haha du, nei skal nok bruke borr, eller kanskje vi har hullbor? veit ikke hva skolen har av slikt Blir vertfall hull Men dette hører ikke til i denne tråden, får holde seg til min egen (signatur, hihi) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Har bestemt meg for å lakke innsiden i sølv, får å få litt refleksjoner og sånt! Blir vel nok med å bare matte lakken da, tror ikke jeg pusser alt vekk. Fant noen brukbare guider: http://case-mods.linear1.org/case-mod-101-...er-case-part-1/ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=492722 Hele kabinettet blir våtslipet med p600 til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå