Pain193 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Dette ser ut til å bli bra! Stå på - Pain193. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) heisann litt store bilder eller 5025802[/snapback] Hmm, ja. Hvilket prog er brukbart til å forminske med? Edit: Har nå lagt ut thumbnails på alle bildene brukte koden [URL={LINK TIL STORT BILDE}][IMG={LINK TIL THUMBNAIL}][/URL] Og jeg brukte Image Resizer i Power Tools Link Endret 18. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) bra dette! gleder meg til å se videre update! Håper også på å få se det i "real life"! 5025873[/snapback] Tror nok jeg blir ferdig til Nordlan i vinterferien Da får du sikkert se det i real life Endret 18. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Hva skal du med lexan med viftene der? Det er jo ikke en grill.. Edit: skrev listene i stedet for viftene 5025759[/snapback] Bruker lexan for det var det jeg hadde liggende, og jeg fikk det gratis Jeg brukte laxan for å få viftene til å passe i hullene som de ikke gjorde uten PS: Forstod ikke helt hva du mente men jeg svarte så godt jeg kunne Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva skal du med lexan med viftene der? Det er jo ikke en grill.. Edit: skrev listene i stedet for viftene 5025759[/snapback] Bruker lexan for det var det jeg hadde liggende, og jeg fikk det gratis Jeg brukte laxan for å få viftene til å passe i hullene som de ikke gjorde uten PS: Forstod ikke helt hva du mente men jeg svarte så godt jeg kunne 5026701[/snapback] Var det jeg mente. Men hvordan har du festet lexan'et til metallet? lim? Hvorfor kaller du det griller? det er det jo langt ifra... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hva skal du med lexan med viftene der? Det er jo ikke en grill.. Edit: skrev listene i stedet for viftene 5025759[/snapback] Bruker lexan for det var det jeg hadde liggende, og jeg fikk det gratis Jeg brukte laxan for å få viftene til å passe i hullene som de ikke gjorde uten PS: Forstod ikke helt hva du mente men jeg svarte så godt jeg kunne 5026701[/snapback] Var det jeg mente. Men hvordan har du festet lexan'et til metallet? lim? Hvorfor kaller du det griller? det er det jo langt ifra... 5027334[/snapback] Det er ikke festet enda, skal lakkere først. Skal feste det med epoxy, silikon eller sikaflex. Tror jeg skal ordne et plexi vindu i døra og og resten av fronten, slik at viftene vises Hva skal jeg kalle det da, viftehull? Lækkert det der. 5027335[/snapback] Takk Edit: Skal odrne 2 til viftehull i dag. Alt skal skjæres ut i en plate, det er i bakkant. Bilder kommer Gleder meg til å begyne med å orndne fronten å lakkere Endret 19. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Høres bra ut det her, ja. Stå på! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva skal jeg kalle det da, viftehull? Ja, griller er for at små bare som deg ikke skal putte fingrene sine inni. For di som ikke forstod det køddet jeg bare Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Buhu, det det øverste viftehullet er prøket i den ene kanten . Er nesten blitt ferdig med den nå Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Har bestilt meg sotta plexi 500x500x3mm hos Bodø Glass og Ramme, kommer til å koste meg ca 150kr litt bedre en å kjøpe ei plate på netshop.no til 115kr pluss masse porto Gikk tom for kutteskiver til dremelen i går . Jaja da tar jeg fat i stikksaga og pusse skiver Skal se om det blir en update til helga Lenke til kommentar
reds Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Keep on moddin'! Pass på at du kjører på LAV hastighet med riktig type blad når du kutter. Ellers kan plexien smelte. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Keep on moddin'! Pass på at du kjører på LAV hastighet med riktig type blad når du kutter. Ellers kan plexien smelte. 5035352[/snapback] Takk for tipset. Det gjelder vel også når jeg skal borre viftehull? skal være 2 stk røde 120mm vifter i døra. Når jeg borret i lexaen så satte jeg på full guffe, men det kan jeg vel ikke gjøre på plexi? Hvile blad borde jeg bruke i stikksaga? blad for metal? På lexan funket det ikke serlig bra med blad for metal, beste var det groveste bladet jeg hadde, det ble veldig finne kut av det. spesielt etter jeg hadde pusset det Lenke til kommentar
psych0t Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ser bra ut dette. Gleder meg til å se ditt endelige resultat. Lykke til med prosjektet ! Hilsen fra Danmark Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ser bra ut detta her ja Kommer til å bli bra De viftene, sitter de skeivt i forhold til hverandre? Eller er jeg bare skeiv i hodet? Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Ser bra ut dette. Gleder meg til å se ditt endelige resultat. Lykke til med prosjektet ! Hilsen fra Danmark 5036397[/snapback] Takk. Kjenner jeg deg? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Ser bra ut detta her ja Kommer til å bli bra De viftene, sitter de skeivt i forhold til hverandre? Eller er jeg bare skeiv i hodet? Stå på! 5036420[/snapback] Joda står faktisk nevnt en plass mellom bildene for den som orker å lese. Men men, jeg overlever vel Lenke til kommentar
psych0t Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg må nok være anonym her. Men du har snakket med meg ja Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Ser bra ut detta her ja Kommer til å bli bra De viftene, sitter de skeivt i forhold til hverandre? Eller er jeg bare skeiv i hodet? Stå på! 5036420[/snapback] Joda står faktisk nevnt en plass mellom bildene for den som orker å lese. Men men, jeg overlever vel 5036574[/snapback] Ojsann.. Vart litt rask derja.. Men ellers bra jobba! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Takk. Skal se om jeg får ordna de siste vifte hullene og døra i helga Burde jeg lakkere før jeg setter inn plexi? Mer spørsmål: Noen som sa at jeg burde ha lav hastighet når jeg skjærer/borer i plexi Det gjelder vel også når jeg skal borre viftehull? skal være 2 stk røde 120mm vifter i døra. Når jeg borret i lexaen så satte jeg på full guffe, men det kan jeg vel ikke gjøre på plexi? Hvilke blad burde jeg bruke i stikksaga? På lexan funket det ikke serlig bra med blad for metal, beste var det groveste bladet jeg hadde, det ble veldig finne kut av det. spesielt etter jeg hadde pusset det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå