Klekkus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Da vil jkeg foreslå blå strips, uv eller noe Edit : bildene funka greit et spørmål, skal du ha med "update" på logoen ? 5179248[/snapback] Ja da får jeg skaffe meg blå strips da Skal oppdatere logoen Funker alle bildene? Edit: Jeg drepte leif Endret 20. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Black Pearl, Casemod with a curse. Black Pearl, The curse. Dette må jeg klare å få brukt på logo elns. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) To nye utkast! Noe du vil jeg skal bygge videre på? Isåfall, hvilken logo? Slagord/slogan..? Ble litt dårlig.. Litt slurvete! Dårlige idèer, men greit nok. Jeg har tross alt bare sovet 2 timer i skrivende stund! Endret 20. november 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 To nye utkast! Noe du vil jeg skal bygge videre på? Isåfall, hvilken logo?Slagord/slogan..? Ble litt dårlig.. Litt slurvete! Dårlige idèer, men greit nok. Jeg har tross alt bare sovet 2 timer i skrivende stund! 5179917[/snapback] Syns den til høyre er det fineste til nå, den andre ble litt for jalla Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 To nye utkast! Noe du vil jeg skal bygge videre på? Isåfall, hvilken logo?Slagord/slogan..? Ble litt dårlig.. Litt slurvete! Dårlige idèer, men greit nok. Jeg har tross alt bare sovet 2 timer i skrivende stund! 5179917[/snapback] Syns den til høyre er det fineste til nå, den andre ble litt for jalla 5180061[/snapback] enig. var bedre uten den hvite pilen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) To nye utkast! Noe du vil jeg skal bygge videre på? Isåfall, hvilken logo?Slagord/slogan..? Ble litt dårlig.. Litt slurvete! Dårlige idèer, men greit nok. Jeg har tross alt bare sovet 2 timer i skrivende stund! 5179917[/snapback] Syns den til høyre er det fineste til nå, den andre ble litt for jalla 5180061[/snapback] enig. var bedre uten den hvite pilen 5180262[/snapback] Det er vel jeg som bestemer hvilken logo jeg vil ha, men jeg er enig med dere da. Da tar jeg den nedreste Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal velge: - Black Pearl, The Curse - Black Pearl, Casemod with a curse Edit: Kunne du ha ordnet en litt lysere blå farge, noe sånn som ligner på f.eks på dette. http://i27.photobucket.com/albums/c158/bla...T0003Custom.jpg http://i27.photobucket.com/albums/c158/bla...00043Custom.jpg Endret 20. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Hvilket program bruker dere for å lage logoer? Frihånd på paint eller? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Hvilket program bruker dere for å lage logoer? Frihånd på paint eller? 5180973[/snapback] nja. den første som caliber laget , ble laget i paint. Denne ble vel laget i photoshop, har prøvet meg selv men det er veldig komplisert Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ja photoshop er for vansklig for vanlige brukere =/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Neida, ikke om du har www.pixel2life.com og www.tutorialized.com! Tutorials er nøkkelen til PS-kunnskapene mine. Men man må jo fortsatt ha et "strekøye" og ha idèer da... Skal ordne på logoen når slogan er bestemt. Endret 20. november 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Det var veldig godt fyllte sider! Går det an å laste ned noen slags bakgrunner, slik som det er gjort på Black Pearl logoen? Er det noen spesielle filer jeg laster ned? Kan ikke det tekniske 3d språket så godt..., Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Neida, ikke om du har www.pixel2life.com og www.tutorialized.com! Tutorials er nøkkelen til PS-kunnskapene mine. Men man må jo fortsatt ha et "strekøye" og ha idèer da... Skal ordne på logoen når slogan er bestemt. 5181064[/snapback] Slogan er The Curse Genialt ikke sant? Endret 20. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 EN perle med en forbannelse over seg? Skal mekke litt i Photoshop så kjapt jeg er ferdig i SketchUp.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) EN perle med en forbannelse over seg? Skal mekke litt i Photoshop så kjapt jeg er ferdig i SketchUp.. 5181944[/snapback] Jepp. Syns det høres genialt ut. Hva er det du mekker i sketchup da? Edit: I killed leif Endret 20. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 EN perle med en forbannelse over seg? Skal mekke litt i Photoshop så kjapt jeg er ferdig i SketchUp.. 5181944[/snapback] Jepp. Syns det høres genialt ut. Hva er det du mekker i sketchup da? Edit: I killed leif 5181964[/snapback] blir topp dette ja OT: Ikke drep Leif da Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 blir topp dette ja OT: Ikke drep Leif da 5182793[/snapback] OT: Jo leif må drepes fra så si hvert innlegg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mekker et kabinett jeg ikke har råd til å lage! Som vanlig... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mekker et kabinett jeg ikke har råd til å lage! Som vanlig... 5183142[/snapback] hehe det blir alltid dyrere enn man har råd til Lagt ut worklogg da? Legg ut hvis du ikke har Btw, hvis du skal bruke den sstnevnte her, så burde du bytte den ut i første post Stå på! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Mekker et kabinett jeg ikke har råd til å lage! Som vanlig... 5183142[/snapback] hehe det blir alltid dyrere enn man har råd til Lagt ut worklogg da? Legg ut hvis du ikke har Btw, hvis du skal bruke den sstnevnte her, så burde du bytte den ut i første post Stå på! 5183162[/snapback] Hvorfor det, har du ikke lest at glisevask skal edite The Curse på den først før jeg oppdaterer. Edit: Hvortid skal du edite logoen da Glasevask? Endret 20. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Mekker et kabinett jeg ikke har råd til å lage! Som vanlig... 5183142[/snapback] hehe det blir alltid dyrere enn man har råd til Lagt ut worklogg da? Legg ut hvis du ikke har Btw, hvis du skal bruke den sstnevnte her, så burde du bytte den ut i første post Stå på! 5183162[/snapback] Hvorfor det, har du ikke lest at glisevask skal edite The Curse på den først før jeg oppdaterer. Edit: Hvortid skal du edite logoen da Glasevask? 5183192[/snapback] Ha huff Bare jeg som var litt kjapp Blir uansett bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå