EspenDL Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hallais! Eg har nå fått det for meg å mekka hjemmeside igjen. Denne gangen med en viss hensikt bak Eg ska ha ein blog, et galleri og et last opp filer-område, men nok om det. Eg har begynt å mekka logo, men komme ikkje på noge kreativt. Trenge idéer. Foreløpig logo Noen forslag? EDIT: Skulle siden være nede er det pga. min ustabile Apache (Win32) server. Skal mekke dedikert FreeBSD box Endret 15. oktober 2005 av EspenDL Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Legger heller opp et bilde. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Funker kanskje, om du tar vel glow'en. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Ser ut som du har "WEB" i bold. Tror faktisk det er penere uten. Stjerna ser ut som en Custom Shape Tool i Photoshop. Er ikke noe fan av å bruke det. Hadde jeg vært deg, ville jeg funnet en annen greie å hatt der - om det er nødvendig å ha noe der i det hele tatt. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 oppdatert Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 får ikke kontakt med server. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg får feilmelding 404 (side ikke funnet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå