jaegarn Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 halla har akkurat kjøpt meg denna sant.. så hadde jeg klart og glemt å sette krav til lyd og sånt. så legger jeg inn sanga på spillern sant.. så hører jeg... INGEN bass! what eh fakk!! jeg er en HiFi-fan (vel, vet egentlig ikke å det betyr men jeg liker BASS og herlig diskant iaff) så, kan noen av dere kyndige anbefale et headset lr plugs? har 5 indianere dåe (500,-) Husk at det skal ha bass og diskant nå da takker så mye. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Koss PortaPro skal vist være bra. Men mye smak og behag kanskje. har du sjekka Prisguiden? Ser også at det er EQ(Equalizer) på spilleren din, testa forskjellige settings der? Lenke til kommentar
jaegarn Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) ja det har jeg. var visst bare 6 nivåer der (3+ og 3-) har også sett i prisguiden ja. så i den før jeg laget tråden men takK! jeg skal se på den der etter å ha sett på den syns jeg den var litt tragic! nå fant jeg ut at jeg heller vil ha ear plugs! vettu om non ? Endret 15. oktober 2005 av jaegarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå