Hans Erling Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Azureuz har fungert i hele dag så pluttselig nå får jeg røde ansikter foran alle download'ene og både upload og download står i null. Har prøvd å restarte programmet og windows uten at det hjelper. Download disken er ikke full, jeg har også prøvd å laste ned noe til andre steder på en annen harddisk. Spiller ikke noen rolle hvilke torrent side jeg prøver fra. Surfing og alt annet fungerer som det skal. Har også prøvd å bytte port i Azureuz. Jeg sitter på 25KB/s upload og skulle bruke helgen på å seede til Torrentit siden de har 2:1 i upload denne helgen, så går seff et eller annet til hel*ete Har du veldig behov for å hentyde til at jeg gjør noe ulovlig så kan du trygt trykke på BACK i browseren din og la være å skrive noe her... Endret 16. oktober 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) -Har du prøvd andre torrents fra andre trackere (for å se om de fungerer)? -Har du installert noe nytt i det siste som kan forårsake dette? -Hva er trackerfeilmeldingen du får ? (Unable to connect??) -Om du bruker brannvegg; Hvilken er installert? Bruker du den som medfølger Service Pack 2 ? (Eivl skal ha noe credit for disse svarene ) mvh Endret 15. oktober 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Jeg er ikke helt proff på torrent ennå, men jeg prøvde å laste ned fra en annen torrent side og det vil kanskje si at jeg har prøvd en annen tracker? Jeg mener at det eneste jeg installerte i går var et spill som ikke gikk an å spille på nettet, tviler på at dette er grunnen. Tracker ok faktisk! Jeg har brukt "start all" og "stop all" downloads litt i det siste, det virker som om de bare ikke vil starte igjen. Ellers betyr det røde ansiktet at jeg "ikke er koblet til noen annen deler" Windows firewall og dette har alltid fungert. Har også prøvd å deaktivere virus programmet. Har SP2 ja. Azureuz er gått til de grader i stå så jeg mistenker at jeg har trykket på noe så det bare er en bagatell å fp det i gang igjen. Skal prøve å innstallere det på nytt snart. Endret 15. oktober 2005 av Hans Erling Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har du gjort endringer i nettverket ditt? (ny router e.l.) eller restartert/resettet router e.l.? Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hehe, som jeg skrev i innlegget over så mistenkte jeg meg selv for å ha trykket på noe galt. Det hadde jeg. Jeg hadde endret antall opplastninger til 0 og trodde det betydde "ubegrenset" som det gjør andre steder i programmet og med null opplasting ble det null nedlasting. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) I min Azureus betyr 0 = uendelig. Tror ikke det er 0 som er problemet ditt. Står til og med at 0 = unlimited bak teksten hvor jeg kan skrive inn begrensningene. Endret 16. oktober 2005 av skag1 Lenke til kommentar
Quattro8 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Bruker du Online ADSL? http://www.online.no/kundeservice/driftsme...ds_trafikk.html Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 HALLO? Det fungerte når jeg forandret på det, ok? Hvis dere går inn på "tjener" som det heter på norsk. Der står det "Max simultaneous outbound connections" 0: outbound disabled Så jeg har rett ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå