Post_Mortem Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har bestilt ny data hos netshop. Et par ting, kabinett og strømforsyning stod at var på fjernlager, 1-3 dager. Men i ordrestatusen min på sida deres står det Usikker dato 24 og 27 oktober. Hvordan klarer de å få 1-3 dager til å bli i slutten av oktober? Noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 fjernlager er vel at det finnest hos importøren, at datoen så er endret i din ordre beror vel da på at imortøren er gått tom for en av varene. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Æsj, det var teit. Antallet på fjernlager var høyt også, 20+ på strømforsyninga og 20+ påkabinettet. Står det enda også faktisk. Får håpe de får sendt det før den 27 da... ellers blir det lang ventetid:( Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Fjernlager viser også lagerstatusen for netshop oslo. Er det lageret til netshop oslo som vises vil du IKKE få fra dette lageret, da gjelder datoen som står hos netshop. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg skjekket mot netshop oslo, og det er ikke samme lagerstatus som der. Derimot står det akkurat samme der, Fjernlager 20+, 1-3 dager. Jeg sender de en mail og spør jeg hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå