aroscher Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei! Jeg har lastet ned bittornado og pakket det ut, men hva gjør jeg etter det? hvordan installerer jeg det? Lurte på om det var noen som kunne gi meg en grei forklaring på det? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Har testet en del av klientene til og laste torrent men syntes BitComet er den beste. Finner den her vis du vil teste. Var nok ikke helt våken der så jo nå att det var til Mac. Får ikke BitComet til Mac ser det ut som. Endret 15. oktober 2005 av Chevelle Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Kommer litt an på hva du har lastet ned. Mest sannsynlig har du kildekoden, og denne skal kjøres (er python-script alt sammen) fra terminalen. Lenke til kommentar
aroscher Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Ok, men det er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg mac så har ikke så veldig peilig, men er det et program som man må bruke for å få installert programmet det? Lenke til kommentar
aroscher Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Kommer litt an på hva du har lastet ned. Mest sannsynlig har du kildekoden, og denne skal kjøres (er python-script alt sammen) fra terminalen. 5008938[/snapback] Fant dette på internett: 5. execute "BitTornado/setup.py install" (in a terminal) 6. copy BitTornado/*.py to somewhere in $PATH hva er terminalen? Og hva er punkt 6? Kunne noen forklar meg hva de mener? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Terminalen ligger under Utilities i Applications-mappa. Jeg anbefaler deg å lese deg til hvordan man bruker denne, og finne ut hvordan du skal gjøre det der selv. http://www.ss64.com/bash/ - der er en del kommandoer, og beskrivelser (OS X har også bash). Jeg bruker stort sett terminalen hver dag, og synes det er veldig brukervennlig, på mange måter. Du er kanskje litt mer utålmodig, og da anbefaler jeg først som sist å skaffe en torrent-klient du bare kan dra rett til Applications. Nå skal det riktignok sies at man bør kunne terminalen for å kalle seg Macintosh Power User, så hvis du sikter etter større kunnskaper innen OS X bør du sette deg inn i den først som sist Lenke til kommentar
aroscher Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 tusen takk for tipset! Får prøve å lære meg terminalen da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå