Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor er det smart å arrangere LAN?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dere, eller de som skal såve kan jo alltid såve inne...

men blir det ikke fuktig inne i garasjen??

har aragsjert lan for 30 stk på skolen i 2 klasserom men vil ikke anbefale dette!!

det blir for dårli luft og det er masse styr med regler for brann og max pc pr rom osv! vist ikke rektoren vår hadde våre så kul å datafreak hadde det aldri gått an

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har aransjert lan for 30 stk på skolen i 2 klasserom men vil ikke anbefale dette!!

det blir for dårli luft og det er masse styr med regler for brann og max pc pr rom osv! vist ikke rektoren vår hadde våre så kul å datafreak hadde det aldri gått an

5045755[/snapback]

Vi skal ha skolelinking til helga... Rektor sa ingenting om at vi ikke kunne ha mer enn så og så mange pc'r pr. rom...

Og har arrangert mange skoleLAN før og det har gått greit med lufting osv..

Jeg anbefaler dette på hardt nivå! :D

Lenke til kommentar
Fant på en ide (Veit a faen ossen jeg får sånn strek over). Vi kan arrangere det i kantina! Det er genialt. Største rommet på skolen bortsett fra hallen. Skolen driver og bygges om. Det er bånn.

Men så kan vi bruke nettet til skolen og greier på 11mbit og hele pakka!

5092391[/snapback]

Høres bra ut ;)

Jeg er leder i ungdomsklubben og vi får låne gratis lokaler på skolen væres, en ganske stor gymsal.

Ellers så vi et ganske stort hus da, 170 km2 loftstue som vi kan bruke. pluss 2 til etasjer til å sove og bo i da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...