Janster Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg har en AMD 1800XP og ett ASUS A7S333 hovedkort her, og han poster og finner skjermkort, og minne, og i starten kom jeg inn i bios fint, men etter at den er ferdig med HD kontroll, så skjer ingenting mer, og tastaturet fryser. Nå sliter jeg til og med og komme inn i bios..sukk. Noen som har noen ideer? Hilsen Jan Lenke til kommentar
eiga Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Dersom CPU har tatt kvelden er alt dødt. Du kan ikke starte HK uten RAM og CPU. Disse komponentene er nødvendige for å få HK til å kjøre POST. Høres mere ut som feil BIOS instilling og saker i den retningen. Og jeg har nådd mitt mål om min. 100 meldinger på dette forumet :smile: Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg har samme kortet.. prøvde å sette minne-hastigheten til Turbo. Da ble maskinen min sånn.. Prøv å reset h.kortet. For min del holdt det å trykke reset knappen ett par ganger etterhverandre så hoppet den automatisk inn i Bios. Lenke til kommentar
Janster Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Prøvde det, men den nekter nå, i starten fikk jeg den til og hoppe inn i bios, men nå er den helt vrang... Jeg trykker på del tasten og keyboardet registrerer det trykket og jeg ser 'entering setup' komme, og thats it... Hvis jeg ikke trykker går den til status sia, og har telt minne og sjekker for hd og slik, men nå kan jeg ikke lengre bruke keyboardet... sukk... Alle bidrag mottas med takk. Jeg er trøtt og greia burde vært fiksa til i morra.. Hilsen Jan Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 hadde akkurat lignende problem og da hadde harddisken min plutselig tatt kvelden(wd80se). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå