bokhylle Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei! Nå har jeg tenkt å få meg ny billig telfon. Her er det jeg trenger: Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja -Enkel -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: nei -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: - -Spill: Ja Form: -Klapp/vanlig/ Har ikke noe betydning. -Vekt: Har ikke problemer med en tung telefon -Antenne: -"Støt/sprut/støv-sikker": Har ikke noe betydning. Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -CA. 65000 farger. (eller mindre) Pris: Billigste mobilen du finner. Med abonnementsbinding): ja Hvis med abbenoment, Vet ikke hvilket? Diverse: -Merke: -- -Kamera: Ja. -Videokamera: Hm? -Symbian: nei -Triband: Eh? -Infrarød port: Kjekt da -Blåtann (Bluetooth): Kjekt da -Minne: Ingen betydning -Minnekort?: nei -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: nei eller? -Radio: nei -3g(UMTS): nei -Wlan: nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Blir mest SMS og ringing noen ganger. Ta bilder når jeg føler for det.. Takk vis du svarer på dette innlegget.. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Hva med Siemens C75? Den skal vel være ganske billig både med og uten abbonement... Endret 15. oktober 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå