Gå til innhold

UFO: Aftershock Engelsk demo!


Anbefalte innlegg

Å fy så dårlig. Dette spillet er ikke vært mye. Prøvde demoen nettopp. Jeg er egentlig en kjempe tildhenger av X-com serien, men dette går ikke an å lage i 2005. Hvorfor kan de ikke holde seg til en spillmotor som Silent Storm eller slikt.

Konseptet er drit bra men grafikken suger så jevlig.  :nei:  Lyden var helt ubrukelig. Til og med gode gamle JaggedAlliance hadde bedre lyd.

Beklager at jeg flamer dette spillet fullstendig, men jeg hadde så store forhåpninger :cry: 

Har mer forhåpninger til dette spillet:http://int.games.1c.ru/e5/

5013968[/snapback]

Vel, spelet er ikkje for alle, det er sikkert. I likhet med Stigma synest ikkje eg grafikken er så viktig i eit spel som dette. Eg spelar fortsatt UFO: Enemy Unknown regelmessig, og Colonization for ikkje lenge sidan. Bra gameplay er den klart viktigaste faktoren. Om me snakkar FPS så er grafikken ganske viktig, men i denne typen spel...

 

Uansett, leit å høre at du blei skuffa. Har du prøva demoen til Brigade E5? Testa den i jår, og kan vel ikkje sei eg blei veldig imponera... Du kan finne "oppskrifta" på å få Engelske menyar i Brigade E5 demoen her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå testa demoen litt. Det virker lovende. Jeg savnet lyder på våpnene som skjøt, og en indikasjon på at soldatene fikk øye på en Alien. Litt teit at navnet står over romvesenet (Muckstar var det vel), men håper det ikke gjør det FØRSTE gang du oppdager en ny type.

 

Hva skjer når alle fiendene er drept? Demoen klikka for meg. Får vi ta med likene til basen å forske på dem? Er det verdt å prøve å få dem levende, dvs. bare stunne dem? Husker det var moro å slå ut aliens i tidligere spill, og putte dem i ryggsekken for å ha dem med hjem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Beklager ordbruken: SATAN! Denne hadde jeg ikke fått med meg enda, Takker og bukker!

 

 

edit: Slaughter!?! Er det deg!? Er du her også!! Hahahaha, så steike bra, hvordan går det Olaf? =)

 

mvh

Endret av Slettet+9018234
Lenke til kommentar
Godt å høre :). Trur UFO: Aftershock blir ein god del betre enn Aftermath. Dei har lagt til utrulig mange ting, som base bygging, byggningar du kan gå inn i og så vidare.

 

Når det er sagt, så burde du teste UFO: Enemy Unknown. Det kan lastast ned i XP kompatibel versjon frå Fileplanet.

5007900[/snapback]

 

Oi! Takk for den linken, lenge siden jeg har spilt UFO: Enemy Unknown, det var jo like morro nå som for mange år siden :D

Men husker ikke at det var så vanskelig.... Er X-COM: terror of the deep også abandonware?

Lenke til kommentar
Godt å høre :). Trur UFO: Aftershock blir ein god del betre enn Aftermath. Dei har lagt til utrulig mange ting, som base bygging, byggningar du kan gå inn i og så vidare.

 

Når det er sagt, så burde du teste UFO: Enemy Unknown. Det kan lastast ned i XP kompatibel versjon frå Fileplanet.

5007900[/snapback]

 

Oi! Takk for den linken, lenge siden jeg har spilt UFO: Enemy Unknown, det var jo like morro nå som for mange år siden :D

Men husker ikke at det var så vanskelig.... Er X-COM: terror of the deep også abandonware?

5023732[/snapback]

Saken er den at abandonware ikkje er lovlig å laste ned. Grunnen til at eg linka til UFO er at eg reknar med Fileplanet har fått lov av Atari og legge ut spelet. Dei er tross alt ein av verdas største nedlastnings sider. Om ikkje kan me nok vente oss eit FETT søksmål snart ;)

 

Men ja, Terror From The Deep er også abandonware. Eg vil ikkje linke til sidene der du kan laste den ned fordi abandonware er ulovlig (eg meiner dette er tull, men loven er loven), men eit lite søk på nettet finn sikkert det eg ikkje vil finne for deg ;). Skal nemnast at Terror From The Deep er vanskligare enn UFO!

 

@Bad_Byte: Kva skjer etter den tida?

Lenke til kommentar

Eneste jeg har lyst på er Ufo: Enemy Unknown med skikkelig 3D grafikk.

Kunne gjerne blandet inn litt X-Com: Terror From The Deep også.

Her er gameplayet og det rundt helt på topp. Eneste som henger etter er grafikken. Så hvis de bare hadde konvertert dette spillet til skikkelig state-of-the-art 3D-motor med muligheter for å ødelegge landskap og hus på en litt bedre møte enn i de to klassikerene så hadde jeg blitt kjempeglad. Hadde kjøpt spillet uten og blunke.

 

Ser for meg det spillet i Collector's Edition med klassikerene i XP-kompitabele versjoner. :)

 

Men Ufo: Aftermath skuffet meg stort. Jeg ble skikkelig trist av at de hadde gjordt en så dårlig jobb.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Men ja, Terror From The Deep er også abandonware. Eg vil ikkje linke til sidene der du kan laste den ned fordi abandonware er ulovlig (eg meiner dette er tull, men loven er loven), men eit lite søk på nettet finn sikkert det eg ikkje vil finne for deg ;). Skal nemnast at Terror From The Deep er vanskligare enn UFO!

 

@Bad_Byte: Kva skjer etter den tida?

5025077[/snapback]

Slaughter: I windows 2000 så skjer det ved at demo'n stopper opp og at en lydeffekt går i en evig løkke, i XP så viste det seg at nyere gfx drivere løste problemet =)

 

Gode gammle TFTD, hadde vært artig om den hadde kommet ut med aftershock eller bedre (3D) grafikk, min store hat fiende var alltid den forbanna 'Lobster Man' :!:

Lenke til kommentar
Gode gammle TFTD, hadde vært artig om den hadde kommet ut med aftershock eller bedre (3D) grafikk, min store hat fiende var alltid den forbanna 'Lobster Man' :!:

5027092[/snapback]

 

- Jeg elsket TFTD, herlig stemning og bra gameplay. Lobster Man kunne være slitsom, men min fiende nr.1 var de hersens Tentaculos eller hva de het. Uff og fysj!

Lenke til kommentar
Slaughter: I windows 2000 så skjer det ved at demo'n stopper opp og at en lydeffekt går i en evig løkke, i XP så  viste det seg at nyere gfx drivere løste problemet =)

 

Gode gammle TFTD, hadde vært artig om den hadde kommet ut med aftershock eller bedre (3D) grafikk, min store hat fiende var alltid den forbanna 'Lobster Man' :!:

5027092[/snapback]

Strange. Har du dei siste Service Pack installert på 2000 maskina?

 

Og ja, LobsterMan er harde. Sleit noko vanvittig på terror missions på skip!

Lenke til kommentar

Argh, fikk en skikkelig nedtur da jeg troppet opp hos min lokale EB Games-butikk, der jeg hadde forhåndsbestilt spillet. Jeg fikk beskjed om at Aftershock ikke ville ankomme hos dem før 4. november! Gikk da slukøret ut, og der og da vurderte jeg å kansellere bestillingen og heller laste spillet ned fra nettet. Men F.E.A.R og Quake 4 hadde de fått inn, så jeg endte opp med å bruke mere penger enn det spillbudsjettet for oktober tillot. I morgen kommer dessuten delene til den nye PCen jeg skal bygge meg, så jeg skal nok klare meg til Aftershock (forhåpentligvis) kommer...

 

Slaughter: Sjekket postene dine på Stategy-Core og UFO Aftermath-foumet, og fikk et inntrykk av at Skandinavia får spillet senere enn resten av Europa (kommer bl.a ikke i Danmark før den 28.). Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Har ikke lest alle postene, men er det bygd opp slik at du kan bestemme at spillet pauser med en gang "noe kritisk skjer" (fiende lokalisert, ufo'er i anmarsj eller lignende)?

5051183[/snapback]

Yep. Ein del val for automatisk pause både i taktisk og strategisk modus. Fiende oppdaga, soldat skada og så vidare. Ellers kan du og pause når du måtte ønskje sjølv.

 

@EviLEddiE: Ja, har støtt på eit par bugs sjølv. Ingenting som skadar spelet veldig så langt heldigvis. ALTAR jobbar med ein patch som burde vera klar til det kjem ut i Noreg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...