GoUrmet Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg lurer på hva dere synes om Ragdoll kung fu? Hva var Bra/dårlig online? Hva var Bra dårlig single player? var det underholdene? Selv likte jeg det godt, men fy faen det ble irriterende med den japse stemmen hele tia.(no offence) mvh: Knut a Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg lurer på hva dere synes om Ragdoll kung fu? Hva var Bra/dårlig online? Hva var Bra dårlig single player? var det underholdene? Selv likte jeg det godt, men fy faen det ble irriterende med den japse stemmen hele tia.(no offence) mvh: Knut a 5007833[/snapback] Øhhh WHAT ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Feil forum? Dette er vel ikke et konsollspill, såvidt jeg vet? Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Nei det er vel til pc det her, Det bruker fysikk motoren til HL" tror jeg. Spillet suger egentlig, for å gå må du liksom ta ett bein og sette det foran det andre osv. Du må gjøre alt selv med andre ord Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 nei. ragdoll kung-fu har ingenting med half-life 1 eller 2 å gjøre.. har litt lyst til å prøve det, så jeg kjøper det nok snart Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Skal jeg svare helt ærlig så var Rag Doll Kung Fu helt latterlig dårlig. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har sett de reklamerte for dette på Steam. Koster det penger eller er det et gratis spill? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Er vel $14.95 for spillet og det er ikke verdt pengene. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg liker Ragdoll Kungfu veldigt godt, har et innovativt spille system. Er selvfølgelig ikke for alle folk. Lenke til kommentar
stengah Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Veldig unikt spill, og derfor vil mange konkludere med at det suger etter et halvt minutt spilling, men har man et åpent sinn når man setter seg ned med det og lærer seg det, så er det faktsik ganske bra. Endelig noen som har laget noe skikkelig orginalt. Det bruker ikke fysikk- eller grafikkmotoren til HL2, som mange tror. Dette er laget helt fra bunnen av, av en person som ikke jobber hos Valve, men hos Lionhead. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Vel det er veldig morro spill:) men man blir sliten i hånda etterhvert:P mvh. KnuT Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Syns det er dødsfett jeg, men kommer meg ikke forbi meditasjons brettet, hvor man skal lade opp for å få mere helse, noen som vet hvordan jeg kommer meg forbi? Lenke til kommentar
stengah Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Syns det er dødsfett jeg, men kommer meg ikke forbi meditasjons brettet, hvor man skal lade opp for å få mere helse, noen som vet hvordan jeg kommer meg forbi? 5012889[/snapback] Still deg opp med beina rett ned, sånn man normalt står i virkeligheten. Så tar du tak i rompa hans og drar den ned mot bakken sånn at han setter seg ned på en måte. Ikke slipp muse-knappen, men begynn å beveg den i sirkler mens han sitter. Da vil du se at health-bar'en øker. Endret 16. oktober 2005 av stengah Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Herregud, jeg får jo "failed" ved første treningsoppdrag! Den stygge jævelen gir meg alltid "failed" i slutten av det trengingsoppdraget når jeg skal sette fyren min i en spesiell stance. Jævlig kult konsept, men neitakk, jeg gidder ikke å prøve den ellers lange og kjedelige treninga en tiende gang. Skulle gjerne ønske at jeg hadde spillet i CD-format, slik at jeg kunne legge det på hylla. Lenke til kommentar
PuppetMastern Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Spillet er meget bra laga og er skikkelig gøy når man begynner og få teken på hvordan man styrer han effektivt og raskt. Er vel en av de mest innovative spillene på en god stund nå og er så absolutt verdt den relativt lave prisen...gi deg selv litt tid til og forstå spillet og du vil ha det knallgøy! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Veldig artig og innovativt, spesielt for de av oss med bakgrunn i alle de gamle kung-fu filmene så er dette utrolig artig. Selvfølgleig er spillet begrenset i hvor mye du spiller det og hva du kan gjøre, men fy fader hvor nice multiplayer hadde blitt med noen kompiser på dette =) -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå