Gå til innhold

Hva er så bra med Lian-li kabinetter?

Anbefalte innlegg

Hva er så bra med Lian-li kabinettene, ettersom de er så dyre. Er de støysvake?

Hvilke andre kabinetter kan anbefales hvis jeg ser etter ett kabinett som demper støy fra vifter og lignende inne i kabinettet (vet at Chieftec er bra, andre bra merker?) Har en støysvak PSU så om kabinettet kommer uten PSU så er det egentlig bare en fordel (billigere).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv lian-li og det jeg liker med kabbisene er kvalitets "følelsen" og all oppmerksomhet som er gitt til detaljene i kabbisene. De er tilnærmet fri for lyter og feil. Du er garantert en positiv opplevelse siden de aldri skuffer. Jeg har hørt noen kommenterer at de kan skrangle, men alle de jeg har testet eier ikke et symptom av dette. De er lette, enkle å montere inni, stilige og laget for et helt liv. Jeg har bl.a. et av de minste kabbisene de lager som heter 42. Den er knøttliten, men inni skjuler det seg et intel matx 533 RD hovedkort og en pentium 4 2.26Mhz 533 pross. Det overasker alltid like mye for alle som prøver maskinen, at det kan skjule seg så mange sexye hestekrefter i en så liten burk.

Hvis penger ikke er issue ville jeg gått for et kult Lian-Li kab. men om du er på sparebluss ville jeg gått for InWin topmodell eller Chieftec topmodell. Det som er synd er at du aldri er helt sikker på hvor du har de produsentene og om det du kjøper er godsakene før du har montert alt i den.

Lenke til kommentar

gå for addtronics!!

har et 7896 kabinett, koster bare 980 kr på microplex.

en drøm å jobbe i, og er det ikke nok plass stiller jeg et spørsmålstegn om pc'n din! :roll:

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

CCTSMaster

[ Denne Melding var redigert av: CCTSMaster på 2002-08-21 09:44 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...