x-team Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Se bilde. Uansett nettleser jeg bruker så blir skrifta så stor! Hva kommer det av? Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Har du ikke en slik "zoom" funksjon på tastaturet ditt da? Isåfall blir all tekst på html sider stor med mindre de benytter css... edit: måtte gjøre om et par skrivefeil Endret 14. oktober 2005 av Martin-_ Lenke til kommentar
x-team Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Nei har ingen zoom tast.. Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hmm, det er nok alikevell zoom-innstillingene dine som har blitt justert... Hvis du bruker Internet Explorer gjør følgende: Gå på "Vis" på verktøylinjen øvers... Så "Tekststørrelse" å sjekk at valget står på "mellomstor"... Dette er standardinstillingen, og fungerer ihvertfall til meg Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg kan hvertfall holde inne Ctrl knappen mens jeg ruller på scrollehjulet på musa....da zoomer det inn og ut... Lenke til kommentar
x-team Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Fant ut av det. Thanks mate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå