CurSe Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Må bare hive meg på Prison Break anbefalingen i denne tråden. Skulle bare se 1 episode i dag for å se om det var noe tess, i skrivende stund så er det like før jeg begynner på episode 7. Anbefales på det aller sterkeste! Lenke til kommentar
Beluga Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Prison Break kommer på tv 3 om en liten stund. Den anbefaler jeg at alle prøver å få med seg.!! (Det er folka som lagde "24" som står bak denne og) Prison Break handler om en mann (Lincoln) som blir dømt til døden for å ha drept visepresidentens bror. Han påstår han er utsatt for et komplott. Broren til Lincoln (Michael) bestemmer seg for å redde broren sin ut av fengslet ved å klekke ut en helt utrolig fluktplan som innebærer at han selv må bli satt i fengsel.. Jeg anbefaler ingen å lese for mye om serien siden hver episode er som et pusslespill. Får du tak på for mye spoilere er den ikke like gøy lengre. For øyeblikket er serien på hiatus frem til Mars med mindre Fox finner rom i sendeplanen sin til å starte den opp tidligere. (Episode 13 er den siste som ble sendt) Supernatural er en anna spennende serie som minner litt om 'X-Files på landeveien'. To brødre (Dean & Sam) jakter på spøkelser, varulver etc. -Alle basert på "virkelige" myter og legender (Bloody Mary etc) De kjører rundt i en rålekker svart Impala '67 med et bagasjerom fyllt til randen av alle slags tenkelige våpen.. WB har lagt denne serien på hiatus/fall break også, men den begynner igjen 10 Januar med episode 11. Jeg aner ikke om noen av de norske kanalene har planer om å sende denne, men jeg tror sjansen er stor for at vi får se den om ikke så lenge Hmmm.. Er det bare meg eller har Amerikansk Tv har et merkelig sende konsept for sine serier? Istedenfor å gjøre som norske kanaler -starte en sesong og sende alle episodene til sesongen er over, gjør Amerikanerene det på *sin* måte. Det betyr at de viser nye episoder hver uke i noen måneder, deretter går serien i 'dvale' i en eller flere måneder mens man viser masse repriser. Så begynner serien igjen og man viser nye episoder..så litt 'dvale' og masse repriser.. Isteden for skrive en helt ny post.. legger jeg bare til litt på denne.. Taken er en miniserie som nå er ute på dvd (sjekk Play.com). Noen av skuespillerene har også spilt i The 4400 som gikk/går på Tv 3. Taken handler om at aliens faktisk landet i Amerika, og at millitæret/staten dekket over dette. Serien følger 3-4 familier gjennom tre generasjoner (fra 50-tallet til våre dager) som indirekte og direkte har kommet i kontakt med aliens.. Det er en meget godt laget serie som jeg anbefaler. xx Endret 11. desember 2005 av Beluga Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jess.. anbefaler også Prison Break! har bare sett første episode, men skal skaffe resten... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Everybody Hates Chris er om Chris Rock sin barndom. Han forteller det slik som han "husker" det. Mye han har brukt i showene sine, kommer igjen der. 5046772[/snapback] Det er ikke helt korrekt. EHC handler ikke direkte om Chris Rocks barndom, men er inspirert. Han har blant annen mange flere søsken og faren hans har visst sittet i fengsel, mens i serien er Julius Rock en god og hardtarbeidende borger. En ting som kan stemme er at en av hans lillebrødre så mer voksne ut enn Chris. Veldig bra serie og det er også My Name Is Earl. For mer info om EHC, ser dere her Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Prison Break starter snart på TV3. Ellers anbefaler jeg My Name Is Earl. Herlig white trash-humor. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Både Everybody hates Chris og My Name Is Earl er utrolige bra serier (My Name is Earl er min favoritt av de to). Weeds liker jeg også veldig godt, selv om denne serien er mer en drama/komedie. Lenke til kommentar
Beluga Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvis man liker britisk humor.. sjekk ut disse: Little Brittain Black Books Shamless Spaced Coupling xx Lenke til kommentar
jtillnes Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Vil anbefale følgende (nye) serier: Prison Break (Beste serien i år) Supernatural E-Ring (Spennende serie som omhandler en avdeling i Pentagon. Musikken og stemningen er veldig bra i denne serien. Får meg til å tenke på filmen The Rock) Criminal Minds (Meget bra serie som gir et realistisk innblikk hvordan de kriminelle tenker og deres væremåte) Killer Instincts (Omhandler en del av politiet som kalles Deviant Crime Unit. Dette er serien å se på hvis du liker litt spesielle/bisarre krimgåter) Invasion (Ganske bra serie denne. Veldig X-Files. Gode karakterer) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Stargate: alantis http://www.imdb.com/title/tt0374455/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå