Gå til innhold

billig hjemmekino pakke, alt minus dvd.

Anbefalte innlegg

Hei, søstra mi skal invistere i hjemmekino anlegg om ikke så lenge.. hun trenger alt uten om dvd spiller som hun har fra før av. (NAD T513) å projektor skal hun også kjøpe men det har jeg en annen tråd om.

forsterker har jeg allerede bestemt meg ganske for.. det blir nok Pioneer VSX-915-S som jeg driver å anbefaler selv til stadighet. :wee: den spiller godt å gir mye for penga som er viktig her.

så da er jeg bare ute etter en høyttalerpakke til dette.

har vurdert følgende til nå:

Dali Concept pakke:

- Concept 6

- Concept 1

- Concept CT

Totalt: 6490,-

Gale 40series pakke:

- 4040

- 4020

- 4050C

- 4080W

Totalt: 6688,-

det ligger i denne prisklassen.. Dali høyttalerne spiller nok best, men da får hun ikke råd til sub, og med søstra mi så nytter det ikke "å kjøpe senere når hun får råd".. her må alt handles inn mens pengene er der. ;) så jeg heller kanskje litt mot gale pakken på det punktet.. men så var det jo dette at disse gale høyttalerne er 4ohms og sikkert litt mere tungdreven iforhold til dali, samt at de ikke er like "kvalitet" føler jeg.

men jeg synes jo de spiller meget godt utifra pris, og til søstra mi er det jo ikke så store krav som stilles..

vanskelig valg dette! :)

trenger litt tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja det er det jeg tenker.. hun blir jo å bruke det mest til film, så da er det jo veldig kjekt med en sub.. og hun er jo ikke så kresen, hun bruker liksom et logitech anlegg den dag i dag som hun fikk gratis med adsl'n.. :green:

og skal hun satse på concept pakken får hun ikke råd til sub.. jaja, jeg får høre med henne hvilke høyttalere hun synes ser penest ut! :wee:

men er det noen andre oppsett som kan være alternativer til det jeg har sett på? er jo ikke så stort utvalg i denne prisklassen da.. hvordan er Audio Pro sin pakke?

Lenke til kommentar

ok, nå har søstra mi slått seg vrang og vil ha no små høyttalere hun kan montere på veggen + sub.. kvinnfolk. :wee:

og når det kommer til dette så har jeg lite peiling på hva som er bra eller ikke. har dere noen forslag? har tittet litt rundt å funnet ting som dette:

- dali

- canton

- psb

blir jo selvsagt ikke like godlyd utav dette.. menmen, noen tips?

Lenke til kommentar

joda blir nok lytting før kjøp hvis de har de i butikk i nærheten, men vil samle sammen litt kandidater først da..

de tannoy'ene der ser så snåle ut at jeg tviler på at de faller ismak! :wee: ser ut som et par forvirra aliens hele gjengen.. :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...