kamma7 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hei! jeg skal kjøpe meg en ny mobil uten abonumang eller med kontanat kort... Det står mellom disse telefonene: -SonyEricsson Z520i -Noki 6170 -siemens SF65 -SonyEricsson k700i hvem ville dere valgt? og hvorfor? Endret 14. oktober 2005 av kamma7 Lenke til kommentar
clario Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Jeg ville valgt SE K700i, fordi jeg synes det er en genial telefon som har nesten alt. Endret 14. oktober 2005 av clario Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 For at vi skal kunne hjelpe deg med å finne en telefon som passer deg og dine kriterier må vi først og fremst ha dine kriterier Btw, dårlig emnefelt. Skriv heller noen av dine hovedkriterier i emnefeltet enn at du trenger ny telefon, det vet vi jo fra før. Lenke til kommentar
kamma7 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Vegard skrev: "For at vi skal kunne hjelpe deg med å finne en telefon som passer deg og dine kriterier må vi først og fremst ha dine kriterier " jeg sier helt på slutten at jeg ville vite hvem telefon DERE ville valkt og hvorfor, og hviss du trenger min mening for å finne ut hvilken av de mobilene DU ville valgt er det noe galt med deg... jeg ville høre deres meninger og hvorfor dere ville valgt den telefonen... les hele innleget neste gang viss du skal kritisere Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg ville gått for en sony ericsson, synes de har de mest gjennomtenkte og brukervennlige menysystemet. Og jeg tror jeg ville gått for en z520, fordi: -den er mindre enn k700 (eller gir i alle fall inntrykk av det) -foldetelefon (er glad i de) -mye bedre batteritid enn k700 -nyere menysystem (minner mer om k750i etter det jeg har forstått) -quadband, kan brukes i enkelte land i sør/mellomamerika med GSM850-bånd (f.x ecuador og peru) Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 hvem ville dere valgt? og hvorfor? 5007493[/snapback] Hvem da "hvem"? Er det ikke mobiltelefoner vi snakker om? I så fall heter det "hvilken". Ordet "hvem" brukes om personer, ikke ting. Dette gjorde forøvrig emnet ganske forvirrende også. "Vet ikke hvem...hva da...?". Bare for å ha det på det rene. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvem da "hvem"? Er det ikke mobiltelefoner vi snakker om? I så fall heter det "hvilken". Ordet "hvem" brukes om personer, ikke ting. Dette gjorde forøvrig emnet ganske forvirrende også. "Vet ikke hvem...hva da...?". Bare for å ha det på det rene. 5062250[/snapback] Syns dette var en ekstremt unødvendig innlegg! alle med litt fornuft vil skjønne dette, er ikke vits i å ta opp små ting som ikke har noen betydning! Men tilbake til saken. Selv ville jeg valgt Siemens. Grunnen til det er designe på den! Veldig bra syns jeg, og telefonensfunksjoner er jo heller ikke så dårlige! Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hvem da "hvem"? Er det ikke mobiltelefoner vi snakker om? I så fall heter det "hvilken". Ordet "hvem" brukes om personer, ikke ting. Dette gjorde forøvrig emnet ganske forvirrende også. "Vet ikke hvem...hva da...?". Bare for å ha det på det rene. 5062250[/snapback] Syns dette var en ekstremt unødvendig innlegg! alle med litt fornuft vil skjønne dette, er ikke vits i å ta opp små ting som ikke har noen betydning! Men tilbake til saken. Selv ville jeg valgt Siemens. Grunnen til det er designe på den! Veldig bra syns jeg, og telefonensfunksjoner er jo heller ikke så dårlige! 5062302[/snapback] Det skaper unødvendig forvirring å bruke ordet "hvem" i forbindelse med en ting, det er helt meningsløst og burde være komplett unødvendig. Da ville også mitt innlegg vært unødvendig, og alle ville vært fornøyde. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Jeg syns vel det er på tide å avslutte diskusjonen om emnefeltet. Vi har fått med oss det nå. Når det gjelder mobilvalg, ville jeg gått for Siemens sf65. Den har et fantastisk design, megapikselkamera og er grei på de andre områdene også. Jeg har selv bestilt denne telefonen i dag. Den er selvfølgerlig ikke et flott alterativ som vil ha alt av det nyeste innen teknologien, men klarer du deg uten mp3 og blåtann som er de største savnene, er det en flott telefon! Et så flott design skal du lete lenge etter. Som sagt har jeg bestilt denne i dag. Bruker du mobilen på en lignende måte som meg, er det et utmerket valg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå