skromt Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Jeg har ikke rotet noe med instillingene for voltage på skjermkortet. Og ikke noe overclocking heller. Hvordan sjekker jeg om skjermkortet får nok strøm da? Lenke til kommentar
skromt Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 Noen flere tips? Lenke til kommentar
skromt Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Kan prøve å laste ned noen gamle drivere å se om det hjelper, Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg har ikke hatt problem på lenge i allefall. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Ja no funker det plutselig hos meg og, gjorde du noe spesielt? er detden nye direct x 9.0c endtime som er .....? eller er det ati sin driver? Har forresten ikke gjort noen endringer eller noe. Så det blir vel det samme problemet i dag når eg tester! Endret 11. november 2005 av skromt Lenke til kommentar
skromt Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Ok.. No er det tilbake igjen..Samme problem. Noen som vet noe nå da? Lenke til kommentar
skromt Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 No funker det igjen:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå