skromt Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ja, jeg spilte et spill. Så blir hele skjermen snø i rød, grønn blå. Måtte ta ctrl alt delete, kom inn i desktop. Det var ikke bra der heller. Blinket mellom skjerm av og på. Nå har jeg striper i startup, grønne striper, stiplete som går lodrett over skjermen. Symetriske striper med likt mellomrom. Når jeg starter grafikk, som spill er alt dratt utover, ligner litt på om du myser når du ser på et lys. Skjerm, skjermkort? eller noe som er ødelagt ved operativsystemet? Tror ikke det er skjermen, Dell 2005 FPW, skjermkort er ati radeon 800xt, hovedkort er Epox et eller annet. Bruker DVI kabel. Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 For meg høres det ut som en dårlig kontakt en plass!? Du kanPrøve å dra ut og sett inn igjen grafikk-kortet ditt! Se også etter om at ledning/kontakt mellom grafikk-kort og monitor sitter godt på plass! Geddy Lenke til kommentar
skromt Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hm når jeg rebootet maskinen første gang jeg gjorde det var oppløsningen forandret Lenke til kommentar
skromt Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Ikke skjermen, og ikke skjermkortet som er festet dårlig til pci express sloten. strømkabelen er i=) Er faktisk misfargete områder på skjermen når jeg bruker den stasjonære som har problemer. Blir sånn transparent hudfarge utenpå blåfargen på desktop. Koblet skjermen på vga til bærbar og det funket fint. Sjekket viften på skjermkortet og den går rundt, lukter ikke svidd, og er fysisk i fin stand. Endret 14. oktober 2005 av skromt Lenke til kommentar
skromt Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 siden jeg har dual dvi, prøvde jeg å bytte dvi slot bakpå pcen, det funket heller ikke. Og lastet ned drivere. Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Nå har jeg striper i startup, grønne striper, stiplete som går lodrett over skjermen. Får du disse stripene, når du starter opp i sikkerhetsmodus også? Geddy Lenke til kommentar
skromt Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 siden jeg har dual dvi, prøvde jeg å bytte dvi slot bakpå pcen, det funket heller ikke. Og lastet ned drivere. 5007591[/snapback] Er i boot, så tror nok det. Skal sjekke. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 No ser det ut som det fungerer. Vet ikke hva jeg har gjort. Men så et lite flash av dratt ut over grafikk når jeg startet noe cinematic. Men resten ser ut til å funke. Bare lurer på om jeg får noe tilbakefall:P Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 No ser det ut som det fungerer. Vet ikke hva jeg har gjort. Men så et lite flash av dratt ut over grafikk når jeg startet noe cinematic. Men resten ser ut til å funke. Bare lurer på om jeg får noe tilbakefall:P 5007705[/snapback] Kan være at DVI kabelen har et brudd en plass, du kan jo prøve en annen kabel hvis problemet dukker opp igjen!? Geddy Lenke til kommentar
skromt Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jo grei ide den. Skal prøve. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Skjedde det samme igjen no nettopp. Samme problem, først black screen, så mye snø rød, blå, grønn. På boot får jeg grønne stiplete lijner lodrett nedover skjermen, men kun på et få steder, og samme type striper for hver boot. Dratt distorted skjermbilde når det er grafikk, og i desktop ser det normalt ut. Men det er litt misfarging. Noen som kan bekrefte om dette er skjermkortet? Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Merkelig.. Jeg fikk nettopp det samme problemet! Du spilte ikke tilfeldigvis WoW når det først skjedde? Lenke til kommentar
skromt Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) [Jo hehe var nok det, har du x800xt? Nei det har du ikke, merkelig. Endret 30. oktober 2005 av skromt Lenke til kommentar
skromt Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Har du klart å fikse det? Jeg får ikke fikset det Endret 30. oktober 2005 av skromt Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Nei jeg får ikke til. Jeg fikk trodde jeg fikset det når jeg gikk tilbake til de forrige driverne (5.9), men nå begynte det igjen! Lenke til kommentar
skromt Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 Er det noen som har hatt lignende situasjoner? Noen tips folk kan komme med? Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har ikke hatt noe problem i dag i allefall. Lenke til kommentar
skromt Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Er forsatt stygt på min, har ikke fikset det. Lastet ned 5.10 den funket ikke. Endret 2. november 2005 av skromt Lenke til kommentar
skromt Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Hvilken driver bruker du? Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 jeg hadde også grønne striper på skjermen. Fant ut at jeg hadde for lite strøm til skjermkortet. Det kan også komme grønne striper hvis skjermkortet er overklokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå