zyrex Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har litt dårlig samvittighet nå, fordi jeg var sint på pappa. Han ringte i dag tidlig for å gi meg en trist nyhet, når han skulle på jobb idag tidlig, tok han bilen min for å legge opp til vinterdekk på den, men når han er nesten framme, så sklir han av veien, snurrer og kræsjer i grøfta.. Bilen min (Den i signaturen) fikk visst moderate skader i høyre bakskjerm og greier og greier.. Gruer meg til å se den Men det gikk jo bra med han da, og det er det som er viktig.. Men faen, jeg elsker den bilen... Prata litt mer med han istad, og da var jeg litt snillere i tonen.. Men alt ornder seg med tida.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 chills: Du må ikke generalisere... Mange jenter har jenters generelle negative sider, de "sladrer" og manipulerer etc.. Råtter seg sammen, òg. Men noen er etter min erfaring, i hvert fall foreløpig, bare supergreie og inkluderende. Du trenger ikke å hate dem. Jeg er veldig lite sosialt intelligent til vanlig, men når en sosialt intelligent jente snakker med meg, blir jeg sosial selv med en gang. Jeg behages. Hvis tanker om sex med jenter vemmer deg, bør du sjekke om du har en "atypisk" seksuell legning... 5019811[/snapback] Vemmer meg ikke... jeg elsker egentlig jenter.... forguder de Det er bare at tanken på at jeg muligens aldri får oppleve det med en jente er så knusendes deprimerende Tårene triller nå... De siste 2 åra gikk det bra... jeg fikk yrkeskolen og hadde ikke jenter i klassen... i år går jeg almenne og det bobler over 5019873[/snapback] Ganske modig av deg å poste det forrige innlegget ditt da, tror det er ganske mange som sliter med sjalusi og misunnelse. Det kan være hardt å ha mange lykkelige mennesker rundt seg og ha det jævlig selv. Det er desverre ikke annet å gjøre enn å se en annen vei, leve sitt eget liv og ta avstand fra sitt eget hat. Også burde du tenke litt mindre på det, gjøre ting du har lyst til og finne din egen vei i livet, så ordner det seg sikkert med andre ting også. Det gjorde det ihvertfall for meg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) chills: Hva er det som gjør gutter så mye bedre? De gjør da minst mye faenskap, om ikke mer. Nei... MENNESKER generelt er dritt spør du meg. Forøvrig så KAN sånn voldsomt hat mot bestemte grupper være et utrykk for selvforakt siden en ikke får det til med slike grupper. (Jeg skal ikke trekke konklusjoner her, KAN vel å merke) Og husk en ting, alle rundt deg er ikke nødvendigvis så lykkelige så det ser ut til. Skinnet bedrar. Endret 18. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå