Coke lovin chick Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Får dårlig samvittighet for alt! f.eks. har eg allerede dårlig samvittighet fordi eg sikkert ikke får tjent nok penger til å kjøpe skikkelig fine julepresanger til folk.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Tanken som teller, seriøst. For min del har det mer å si HVA("type" ting) folk kjøper til meg enn hvilken verdi det har. Vil heller ha ei plate fra en artist jeg liker som koster 140,- enn en bok som ikke interesserer meg som koster 300,-. Du kan jo lage noe selv? Kanskje trenger det ikke være noe en gang, kanskje bare et kort? Det som teller er at du "treffer" spikeren. Greier du det så har du gjort det bra uavhengi av hvor dyr eller "fin" tingen er. Forøvrig så har jeg mer jeg får dårlig samvittighet for, og det er at jeg lar min egen frustrasjon, sinne, osv gå utover mine næreste. (Les: foreldre). De fortjener det ikke! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har dårlig samvittighet for at at jeg lever. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har dårlig samvittighet for at at jeg lever. 5012366[/snapback] Misantrop? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har dårlig samvittighet for at at jeg lever. 5012366[/snapback] Misantrop? 5012437[/snapback] Emo. - Jeg har dårlig samvittighet overfor meg selv. Jeg utsetter veldig mye, og vil angre på det senere. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg var ute og kjørte nettopp, og da "peiste" jeg forbi en buss i over ** i en ** sone Shame on me... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har dårlig samvittighet for at jeg var så slem mot typen i går. Overså han totalt på festen og de gangene han pratet med meg bare gikk jeg. Skal være kjempegod mot han i kveld. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har dårlig samvittighet for at jeg var så slem mot typen i går. Overså han totalt på festen og de gangene han pratet med meg bare gikk jeg. Skal være kjempegod mot han i kveld. 5015399[/snapback] ? Lenke til kommentar
expoke Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Heisann! jeg er skikkelig antirøyker og en kamerat av meg røyker. jeg tok de verdifulle,kreftfremkallende,ulleluktende,kvalmende sigarettene hans og la de til bløtt etter det tørka jeg dem litt med en hårføner så papiret rund røket, så stappa jeg det tilbake i pakken som om ingenting skulle ha hendt :!: han fikk ikke fyr den dagen..... jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet merk deg nesten Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har litt dårlig samvittighet på at jeg har spilt WOW i hele høstferien. Akk, jeg skulle brukt tiden på noe mer konstruktivt. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har litt dårlig samvittighet på at jeg har spilt WOW i hele høstferien. Akk, jeg skulle brukt tiden på noe mer konstruktivt. 5016375[/snapback] Og neida... WOW er greit nok det... Høstferie er noe studenter og elever kan nyte godt av..... SÅ NYT DEN MENS DU FORTSATT HAR DEN! :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Heisann! jeg er skikkelig antirøyker og en kamerat av meg røyker. jeg tok de verdifulle,kreftfremkallende,ulleluktende,kvalmende sigarettene hans og la de til bløtt etter det tørka jeg dem litt med en hårføner så papiret rund røket, så stappa jeg det tilbake i pakken som om ingenting skulle ha hendt :!: han fikk ikke fyr den dagen..... jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet merk deg nesten 5015534[/snapback] Du burde ha dårlig samvitthet. Antirøyker eller ikke, du har ingen rett til å drive på slikt med andre's ting slikt, selv om det er helseskadelig røyk. Hva han gjør med seg selv er hans business, hans moral. Ikke moraliser andre. Gi gjerne råd, men ikke moraliser andre. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Uenig med TLZ. Hjelp de som trenger hjelp, selv om de ikke selv vet at de trenger det. Hvis jeg får et alvorlig narkotikaproblem, håper jeg virkelig noen bryr seg nok til å tvangsinnlegge meg, slik at jeg kan bli rusfri. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Røyk skader og plager i tillegg andre. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Jeg dårlig samvittight fordi dette er tankene mine i dag: Jeg hater jenter, merkelig nok, men så er det vel alltid slik at vi mennesker har en tendens til å hate det vi ikke kan forstå... Hver gang noen nevner jenter og sex, blir jeg direkte forbanna... Jeg orker ikke tanken på det en gang, det koker inni meg. Sinnet bobler over og jeg ender opp med å gjøre noe dumt. Faen ta alle sosiale situasjoner, jeg "krymper", hver gang jeg får øyen kontakt med en jente... jeg kan ikke fordra den følelsen. Så sterk den er, så mektig. Nei, faen ta jenter. Grunnet mitt sinne mot jenter oppstår det en del teite situasjone, jeg begynner og hate ting/personer som egentlig ikke burde ha noe imot. Viss jeg ser en fin jente, så hater jeg henne. Vi har hørt om øyeblikkelig kjærlighet. Hvorfor ikke øyeblikkelig hat? Snakke med de hater jeg og, hvordan de bare venter på du sier noe feil. Så de kan le av deg, gjøre narr av deg. Bedre og holde kjeft og bare se dumt på de hver gang de spør om noe... Når jenter snakker om at de har ligget med kjæresten sin så...*BOMB* Viss jeg hadde hatt våpen der og da hadde jeg skutt en vel plassert kule mellom øynene til jenta. Et først i skritte på gutten så i hode. Der etter ville jeg ha kysset jenta på lippene, felt en tåre over at noe så vakkert må gjøre noe så dumt og at det igjen fører til at hun på avlives. Viss man klør, klør man. Har man en ond kvise, kverker man den. Grunnlaget er: "Kverk/ødelegg det som er opphavet til dine onde/triste følelser. Vi kan takke Gud for at jeg ikke har tilgang på våpen, det er en jente på skolen. Hun er sammen med en annen gutt i klassen. Når de kysser i friminutte, så kunne jeg dradd opp en 50.cal pistol og blåst hue av de begge uten å føle noe annet en enorm tilfredstillelse. Jeg håper at hue mitt ordner seg, noe det sikkert gjør, viss ikke ender jeg opp som en seriemorder/pedofil/sadistisk syk person med andre ord! Jeg ser ansiktet hennes foran meg nå, faen så sint jeg blir og deppa... Dø Dø Dø Dø skal hun ja... eller forsvinne fra skolen på en annen måte. Bare hun slutter og forpeste skolen for meg! EDIT: MEd andre ord.. ikke den mandagen jeg håpet på Endret 17. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har dårlig samvittighet for at jeg spydde på sofaen til en venn. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 chills: Du må ikke generalisere... Mange jenter har jenters generelle negative sider, de "sladrer" og manipulerer etc.. Råtter seg sammen, òg. Men noen er etter min erfaring, i hvert fall foreløpig, bare supergreie og inkluderende. Du trenger ikke å hate dem. Jeg er veldig lite sosialt intelligent til vanlig, men når en sosialt intelligent jente snakker med meg, blir jeg sosial selv med en gang. Jeg behages. Hvis tanker om sex med jenter vemmer deg, bør du sjekke om du har en "atypisk" seksuell legning... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 chills: Du må ikke generalisere... Mange jenter har jenters generelle negative sider, de "sladrer" og manipulerer etc.. Råtter seg sammen, òg. Men noen er etter min erfaring, i hvert fall foreløpig, bare supergreie og inkluderende. Du trenger ikke å hate dem. Jeg er veldig lite sosialt intelligent til vanlig, men når en sosialt intelligent jente snakker med meg, blir jeg sosial selv med en gang. Jeg behages. Hvis tanker om sex med jenter vemmer deg, bør du sjekke om du har en "atypisk" seksuell legning... 5019811[/snapback] Vemmer meg ikke... jeg elsker egentlig jenter.... forguder de Det er bare at tanken på at jeg muligens aldri får oppleve det med en jente er så knusendes deprimerende Tårene triller nå... De siste 2 åra gikk det bra... jeg fikk yrkeskolen og hadde ikke jenter i klassen... i år går jeg almenne og det bobler over Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 chills: Så, så. Jeg har aldri hatt noe skikkelig med en jente heller... men er ganske sikker på at jeg får det. Jeg er jo bare snart 18, og det finnes interesserte jenter nesten uansett hvordan man er. Mange bryr seg ikke om utseende, noen verdsetter det at man bare er seg selv, noen driver med data og synes det er greit at du også bruker mye tid på det... Kanskje du blir mer sosial hvis du kommer deg på folkehøyskole et år. Bare hopper i det, liksom. Jeg tror jeg skal noe sånt neste år. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Føler meg alltid som en drittsekk når noen jenter (som er interessert i meg ( 2 s'er eller 2 r'er ?)) prøver å få kontakt, men jeg er så totalt uinteressert i dem så jeg orker ikke den samme gamle "Hei, hvordan går det ?" samtalen hele tida. Føler meg litt drittsekk etterpå, mens jeg samtidig håper at de finner seg en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå