Frohman Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei. I dag gjorde jeg noe jeg angrer på. Jeg har skrevet en sorry-tale og jeg deler den med dere. "Sorry det var dumt av meg å kalle deg "scarface". Men du har jo ikke vært så jævlig grei sjøl heller da. Men det er jævlig av meg å kalle deg "scarface" for noe du ikke kan gjøre noe med... Kall meg noe skikkelig stygt nå hvis du vil... Synd med den ruta. Jeg forventer selvsagt ingen tilgivelse fra deg." - Meg. Ei kjærring på skolen min (som bruker å plage meg og jeg plager henne, men hun er verre) som har et arr på kinnet og i dag knuste hun ei rute på skolen å må betale 1100 kr for å bytte den om. Og nå trakk jeg det lengste strået og kalte henne "scarface" på MSN og über-klebb. Så fikk jeg så dårlig samvittighet at jeg nesten begynte å gråte. Jeg vet selv hvordan det er å bli mobbet\ertet for noe man ikke kan gjøre noe med. Larz Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det er på en måte fint at du søker straff og ikke en tåpelig tilgivelse. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg var ute og kjørte her for et par kvelder siden.... trøtt.. lang dag... Fotgjenger går ut på fotgjenger feltet....sant helt greit... eg kjører sakte... det e helt stille mørkt og ikke en sky på himmelen... Jeg falt i andre tanker på vei mot overgangsfeltet men dog jeg kjørte veldig sakte... og når den stakkers jenta... sikkert i 17-19 års alderen.. dukket opp foran bilen så trampet jeg så hardt på bremsen at ABS slo inn og bilen bråstoppa.. jeg kunne bremset vanlig for jeg stoppa jeg 3-4 m under men jeg kvapp og jeg skal si det stakkers menneske kvapp... hun hoppet... Faen jeg fikk så dårlig samvittighet, hjertet hennes må jo ha hoppet over et par slag.... Ja også en ting til... på skolen i dag så har vi en litt stor gutt i klassen men en del helseproblemer... han satt og maste meg i øret gjennom hele timen fikk ikke gjort en dritt.... Og på starten av neste time så sa jeg: "Viss en hund hadde din helse hadde de skutt den"... Han holdt kjeft.... og jeg fikk en dårlig magefølelse.... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg kom hjem fra Island i dag og istedenfor å ligge nede med kjæresten i sengen sitter jeg her og knoter og øver på samfunnsøkonomiprøve. Tenk hvis han hadde gjort sånt mot meg.. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg kom hjem fra Island i dag og istedenfor å ligge nede med kjæresten i sengen sitter jeg her og knoter og øver på samfunnsøkonomiprøve. Tenk hvis han hadde gjort sånt mot meg.. 5007551[/snapback] Det var litt av deg.... Men men... uff for et kjedelig tema og øve på :!: Sove, sove, sove bare det orde gjør meg trøtt Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hadde ei VELDI tynn jente i klassen på U-skolen. Hun var ikke syk eller noe, bare rett og slett tynn. Klassen hadde sett film om fangeleirene i tyskland der hvor de sultet jødene. Rett etter filmen presterte jeg å si at hun var like tynn som fangene ..... Tenkte ikke før hun begynte å gråte. Jeg hadde bare ment det som en lite gjennomtenkt spøk. DA fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet. Heldigvis ordna det seg Vi er gode venner i dag.... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har dårlig samvittighet fordi jeg kom hjem fra Island i dag og istedenfor å ligge nede med kjæresten i sengen sitter jeg her og knoter og øver på samfunnsøkonomiprøve. Tenk hvis han hadde gjort sånt mot meg.. 5007551[/snapback] OT Jeg bor på Island, hvor på Island var du? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "Viss en hund hadde din helse hadde de skutt den"...Han holdt kjeft.... og jeg fikk en dårlig magefølelse.... 5007543[/snapback] Genialt Den må jeg begynne å bruke Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Vet ikke hvorfor, men jeg sier dritt hele tia.. Får aldri dårlig samvittighet! Jaja, er sikkert bare noe merkelig med meg da Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Vet ikke hvorfor, men jeg sier dritt hele tia.. Får aldri dårlig samvittighet! Jaja, er sikkert bare noe merkelig med meg da 5008996[/snapback] Oh jada... du e en onskapsfull liten demon med horn :!: Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 har dårlig samvittighet siden jeg ikke orker å øve til fysikkprøve før etter middag Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "Viss en hund hadde din helse hadde de skutt den"...Han holdt kjeft.... og jeg fikk en dårlig magefølelse.... 5007543[/snapback] Genialt Den må jeg begynne å bruke 5008914[/snapback] Second! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Så mye jeg har dårlig samvittighet for, vet ikke hvor jeg skulle ha begynt en gang! Tror jeg må seriøst ble et bedre menneske snart.... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Så mye jeg har dårlig samvittighet for, vet ikke hvor jeg skulle ha begynt en gang!Tror jeg må seriøst ble et bedre menneske snart.... 5009727[/snapback] Slapp av du e sikkert et bra menneske Endret 15. oktober 2005 av chills Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Så mye jeg har dårlig samvittighet for, vet ikke hvor jeg skulle ha begynt en gang!Tror jeg må seriøst ble et bedre menneske snart.... 5009727[/snapback] Slapp av du e sikkert et bra menneske 5009786[/snapback] Et bra menneske med dårlige holdninger Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Så mye jeg har dårlig samvittighet for, vet ikke hvor jeg skulle ha begynt en gang!Tror jeg må seriøst ble et bedre menneske snart.... 5009727[/snapback] Slapp av du e sikkert et bra menneske 5009786[/snapback] Et bra menneske med dårlige holdninger 5010146[/snapback] Hehe.... Jeg prøver virkelig å gjøre de rett tingene, men av en eller annen grunn klarer jeg å fucke det opp. Rart det der.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg kan ikke skrive en sorry-tale til noen for jeg har ikke dårlig samvitthet fordi jeg har gjort noe, men mer fordi jeg ikke har gjort noe. Jeg ser noen ganger at folk har det vondt, eller har problemer. Jeg vet at jeg er fulstendig i stand til å gjøre noe med det. Jeg ønsker faktisk virkelig å hjelpe dem. Men av en eller annen grunn så tørr jeg ikke, jeg er feig. Skulle ønske jeg turte... Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Klassen hadde sett film om fangeleirene i tyskland der hvor de sultet jødene.Rett etter filmen presterte jeg å si at hun var like tynn som fangene ..... Tenkte ikke før hun begynte å gråte. Jeg hadde bare ment det som en lite gjennomtenkt spøk. DA fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet. Autistiske tendenser? Hehe.. Jeg har det. Men "innrømmer" sjelden "feil". Jeg hadde en jøde i klassen på ungdomsskolen. Sa at jeg synes jøder er helt greie, men misliker jødedom. Jeg angrer ikke. Har forsåvidt tidligere plaget den samme jenta litt for at hun er/var feit. Vel, det var vel i sinne. Da angrer jeg ikke uansett. Det er sjelden jeg angrer i det hele tatt, jeg prøver først å finne en rettferdig forklaring på handlingen min. Hvis det ikke fungerer, ender jeg med å si at jeg gjorde det uten å tenke (i aggresjon eller oppmerksomhetstrang, for eksempel), og at jeg ikke fortjener mer straff enn det er å miste respekt... Noe sånt. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Av og til sier jeg også kjipe ting til noen... Og det er så kjipt etterpå, for det du hadde sagt som spøk, blir av denne personen tatt veldig alvorlig, og kanskje ødelegger noe av selvfølelsen til personen.. Det jeg har mest dårlig samvittighet for nå, er mitt eget ve og vel... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Uff, hender at jeg får en del dårlig samvittighet selv. Serlig når jeg blir sinna på brødrene mine eller mamma og pappa. Er som oftest dem du er mest glad i du blir mest sinna på.. og som du får dårligst samvittighet for Jaja, det gode er at vi er like gode venner igjen i morra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå