nree Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hei, holder på og mekke sammen ein liten blog/hejemmeside til meg selv (vil ikke ha kritikk) På gjesteboka når man skriver innlegg kan man adde smilys ved og trykke på di. ( Gjesteboka er ein del av mortz0r.tk ) Jeg vil ha smilyene i ein egen popup side slik som her når man trykker på Vis alle og man kan da trykke på ein smily i popupen så kommer det inn i feltet på siden.. Kan noen mekke sammen eit script som gjør det? (Siden jeg ikke er noe serlig i PHP) EDIT: hehe, glemte link http://goggen.simplemachines.no/hp1.7/gjestebok Endret 14. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dette er ikke PHP, men vanligvis JavaScript - rapporter tråden din å be de flytte den så skal jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Flyttes fra php til javascript Lenke til kommentar
nree Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Lagde ein kode som funka ganske bra: <html> <head> <!--Start på Head--!> <script language="JavaScript"> function popup_window(url) { window.open(url, 'popup', 'width=150, height=600, menubar=no, scrollbars=yes, toolbar=no, location=no, resizable=no, top=, left='); } </script> <!-- Slutt på Head--!> </head> <body> <!--Start på Body--!> <a href="" onclick="popup_window('http://www.startsiden.no'); return false;">Åpne popup!</a> <!--Slutt på Body--!> </body> </html> Nå trenger jeg bare noe som gjør at jeg kan få inn smilyene på ein side og når man trykke på di blir di lagdt inn i tekstfeltet til gjesteboka... Endret 15. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Gjør oppmerksom på at bumping ikke er noe vi setter pris på... Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Gjør oppmerksom på at bumping ikke er noe vi setter pris på... 5030769[/snapback] Jeg har raporterte tråden FØR du skrev det innlegget! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg vet det, men det kan være greit for andre brukere også å vite dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå