Espenevo Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Tja, ikke noe i veien med en golden retriever, men personlig synes jeg de jeg kjenner til virker slappe, dvaske, og lett siklende tilbakestående. Og de er ikke helt gode med barn, biter oftere enn de fleste andre hunder. Liker mye bedre min brors bullterrier, en korthåret muskelbunt med utrolig godt lynne - leken, (utrolig) snill med barn, kjelen og passe sær. Den er f.eks veldig glad i å ligge på ryggen og breie seg i sofaen, og selv om den er bortimot stygg i "fjeset" så er den utrolig sjarmerende og vennlig og har veldig markant personlighet når man blir kjent med den. Ulempen med en sånn hund er at den ser litt skummel ut, og at man må ha skikkelig dressur på den. Og det er jo veldig slitsomt for mange eiere at man ikke bare kan la den være hjemme alene hele dagen, spise alt mulig, løpe løs uten tilsyn og slippes ukritisk bort til alle andre hunder. Bullyen er ikke spesielt aggressiv men heller ikke lett å dominere for andre hunder - angriper en annen hund så blir det lett spetakkel, mange tror jo at siden hunden er snill hjemme så vil den bare leke. Men det er aldri er hunden sin feil, det er eieren sitt ansvar. For hunden er jo eieren flokkleder og den gjør bare det den tror du vil at den skal gjøre. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Forbauser meg at ingen har sagt "pentium" ennå. Dynes forøvrig at Athlon var et kult hundenavn. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jupp, Athlon er et dritstilig navn, men passer best for hannhunder. Prøv å rop Athlon med litt rusten stemme... det høres rett og slett bra ut. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Quote: Den 2002-08-31 01:03, slakken skrev:Dynes forøvrig at Athlon var et kult hundenavn. det var derfor jeg skrev "seriøst" før jeg foreslo det Lenke til kommentar
Lille Trille Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 hva er visten min datanavn på en hund? klarer du ikke å finne et onkli et,elle er du datanerd? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-08-22 17:01, en mann skrev:ikke klez. Det er glemt snart.Noe som kommer til å vare! Hva er kontonummeret ditt? Lenke til kommentar
lucid Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 hva med scsi ? (uttales forresten skøssy) Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 kall honden for sakko (når den blir stor og feit legger du til sekk) søstera mi har en katt som heite tønna, synst personlig att det siste navnet var best. sorry for att eg ikkje kom på navn som hadde med data å gjere..... lykke til med dyret =) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Gode forslag: MBR hardware(.no) fiber chip(sett) lol Dårlige forslag: Windows free6.com isdn lysende dildo Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Du bryter retningslinje nummer 4, Dikky. (henviser til den sex-siden du oppga) :grin: Og ja, jeg er en **** kverulant. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-09-23 20:20):Du bryter retningslinje nummer 4, Dikky. (henviser til den sex-siden du oppga) Er ikke bedre du som direkte sier hva det er. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-08-30 23:09, skrev Espenevo:Liker mye bedre min brors bullterrier, en korthåret muskelbunt med utrolig godt lynne. Uff, fytterakkern :razz:. Hadde jeg hatt tid til å ha hund skulle den vært stor og helst langhåret, som en Briard. Skulle den vært korthåret hadde det måttet bli en ulvehund tror jeg. Navn på den retrieveren... tja hva med Popup! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Har selv en Border collie/husky tispe som alle kaller for speedy gonsalez. den klarte faktisk å forvirre en greihound da den løp rask som f*en i sikk sakk at greyhounden ga rett og slett opp. anyways mange ting lærte hun på MINUTTER!!! helt utrolig. Alle hunde expert er enige om en ting og det er at boder collien er den mest intelligente hunderasen. anyways tipen heter Chelsea! ikke fotball laget men kalt etter Chelsea Clinton! lol 4 real [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-09-24 00:19 ] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Mange gode forslag her. Særlig yahoo!, Pixel og floppy. Hva med å kalle den Kill ? Tenk deg å stå i en park med mange mennesker og rope på bikkja... hehe Eller hva med: * Bin-laden * Tenk fort * Blitz * Ran * Politi * Brann * Vålrenga * Pondus * Hent Kunne gitt noen morsomme park-opplevelser.. Ok, også noen datarelaterte: * Disc * Brenner * Prosessor'n * Reset * Modem * GeForce * Radeon * (Claw)Hammer Det var forresten en bekjent på ungomskolen som ble kalt for "syntax error". Forsåvidt veldig passende på personen den dag i dag også. "BSOD" eller "Bad head" kunne også passet fint. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Kom "spøkelset" noen gang med noe svar på hva han kalte/kaller hunden? Lenke til kommentar
2roll Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Floppy og Pixel er jo knallbra, men jeg stemmer helt klart på SCSI. Høres ut som en passe stor hund, kjapt å si, du kan rope sint på den, og SCSI vil være på markedet i... tja 10-15 år til? Ca den samme levetiden som en hund:-) Ps: Vet om en som kalte bikkja for Satan. Litt brutalt kanskje, men det er jo også et mye brukt data-uttrykk. [ Denne Melding var redigert av: 2roll på 2002-09-26 10:54 ] Lenke til kommentar
2roll Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Stå på med valget av Golden. Slutt å slenge shite om Golden. Stort sett er det kjempefine hunder. Selvfølgelig er det HVPUtgaver der også, men det har alle raser. Til deg med boarder collie. Joa, de er flinke til å lære ting, men jeg vil ikke kalle dem intelligente av den grunn. Har du først kastet en pinne til en av disse sauepasserene så blir du ikke kvitt dem. Jeg har sett eksemplarer hoppe uti vårflommen for å fange kvister, bare guds lykke reddet dem. Det er f... meg ikke mye intelligent. Men fine morsomme hunder er det. Smaken er som baken. Personlig er det boxer som gjelder for meg. Klarer du å leve med ei bikkje som slimer ned vegger og tak, så får du ei knall kompis. Kall meg syk, men har du først hatt Boxer så vet du hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
christt Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 - Lian Li - Soyo - Alpha PAL8045 - Logitech Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 -Rexmark -Asus -Northwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå