Kebab GUD Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 hma med x86 (??) 486 (??) eller Plextor (??) eller seriøst.. Asus .. vet de har begynt å drite seg ut igjen .. men tøfft navn Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 17:01, en mann skrev:ikke klez. Det er glemt snart.Noe som kommer til å vare! hehe, noe som kommer til å vare: Kall bikkja for "640k". Det statementet kommer til å vare! Lenke til kommentar
Neo0 Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 reset. syntax. error. nvidia. geforce. :smile: Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 golden orb eller hva den vifta het... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Kall den for Jetta. En kompis av meg hadde en hund som het det, og hver gang noen spurte hva den het forløp samtalen seg àla dette; - heisann, flott hund - takk for det - hva heter den? - Jetta - hmmm ... Passopp? - nei, Jetta - hmmm ... Vuffy? - NEI, JETTA (nå irritert) - hmmm ... osv osv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Det er jo akkruat det samme som den twist samtalen, "Er det ikke du som er verdensmester i poker?" "Nei twist" "Er det vri åtter?`" "Nei, twist" Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 15:43, spøkelse skrev:...golden retriever...blir det en tispe...datakomponenter er vel i utgangspunktet kjønnsløse. Analyse: Golden Retriver: En av de desidert vanligste pelsdyrene i norske hjem (men ikke i nærhet av hybelkaniner). Utseende: Ikke akkuratt state of the art, mer i consumer klassen. Stort sett bleik i fargen. Gammelmodig Lynnet: Dvask, men kan få opp farten hvis den blir lokket med sjokolade eller sauejakt. Kjønn: Tispe, Tidvis lokker den til seg andre kjøtere av motsatt kjønn. Nøkkelord for videre analyse: Vanlig, ordinær, moderat raskhet men med mulighet for 'overklokking', Tilbudsvare. Resultat av analyse: IBM eller TARGA Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Synd bikkja ikke er blå, da kunne kalt den for BLUE SCREEN. Men det finnes jomange fine blåfarger til farging av tekstiler... :wink: Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Fuglehund => Thunderbird =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 spøkelse: Hva blir det til? Kommer det en avgjørelse snart? Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Hei Dan Hansen! Når du nemte "jetta samtalen" Så kom eg til å tenke på søskenbarnet mitt som har ein hund som heiter Emil. Men,noen ganger seier søskenbarnet mitt til Emil: Jesus,kom igjenn da..Jesus.. (Gje suss)... Hmm..Viste ikkje at Jesus kom tilbake til Jorda som ein sheatland (sikkert feil skrevet) sheep dog. Foresten så er tanta mi veldig kristen. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Tekk / Tech Dåss / DOS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Plexi? Jewel-case? (winner?) Infa-Red java? Commendore? Digital? Versatile? (versatil?) Speaker? System? DuckTape? Freon? Vel... vet ikke jeg.. Personlig ville jeg kalle bikkja mi Bacon, men fikk ikke lov av den gale muttern min (som selv hadde kalt katta for Onslow, hvor er logikken i det?) :wink: :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Vet om en hund som heter BIOS, ganske fint det :smile: Men altså, Golden Retriver... du skal ikke heller kjøpe deg en hund, da? :wink: Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Hva er galt med en golden retriever da? Jeg trenger hverken aggresiv hund eller jakthund. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 10:20, Dan Hansen skrev:Kall den for Jetta.En kompis av meg hadde en hund som het det, og hver gang noen spurte hva den het forløp samtalen seg àla dette;- heisann, flott hund- takk for det- hva heter den?- Jetta- hmmm ... Passopp?- nei, Jetta- hmmm ... Vuffy?- NEI, JETTA (nå irritert)- hmmm ... osv osv Funker vel bare i østlandet. dere er jo så nærmt sverige :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Du kan kalle hunden din for Yahoo men da kan du risikere at du blir innlagt hvis hunden din stikker av og du går rundt og roper på den. oi oi 200 snart Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Quote: Den 2002-08-26 00:20, spøkelse skrev:Hva er galt med en golden retriever da? Jeg trenger hverken aggresiv hund eller jakthund. Selv om det regnes som en sjeldenhet: Golden Retrivere kan være BÅDE aggresive og springe avgårde som hjernedøde jaktmaskiner dersom de kommer over laus-sau, eller andre vesner med mindre hjerneaktivitet enn seg selv; owners - be aware. Men stort sett er Golden Retrivere veeeldig rolige, snille, koooselige, sultne og har konstant triste sjarmerende øyne. Kan med letthet erstattes med dagens CHIP-mod'ete FURBY's. Kjøp heller pelsdyr med PERSONLIGHET. F.eks. Borzoi ? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Ikke diss golden-retriverne de er de smarteste og beste hundene, de andre kan gå og ete en sko! (litt useriøs even). Men seriøst, Golden Retrivere er svært fine hunder, måtte nettopp avlive vår hund for noen måneder siden (ble 11 år). Men det er kun de oransj/brune (gyldne :razz:) som er flotte, de hvite spøkelsa kan dra seg en kos. Golden Retrivere har stor appetitt, de tigger som f*! Og de er kosete. Kjøp deg en! [ Denne Melding var redigert av: neonX på 2002-08-29 18:09 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå