ballemann Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har tenkt å kjøpe meg en sub for å ha til datahøyttalerne, den gjør ikke jobben, den "forsterkeren" som er i subben på høyttaler fortalte at jeg kunne koble til en extra sub. men så står dette på den subben som jeg tenker å kjøpe.. 1 x lydinngang ( RCA phono ) 2 x inngang høyttalere ( banan/spade x 2 ) 2 x utgang høyttalere ( banan/spade x 2 ) det gjelder en Eltax Atomic A-10.2 Bøk, 10" Aktiv Subwoofer Så jeg lurer på om jeg kan koble til to høyttalere til den extra subben... hadde vært kjekt med litt store høyttalere til å brife med mvh ballemann Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 ingen som vet eller? Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hvis du mener koble til to høytalere på subben, så går det ja. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Vel, ja og nei.. Om du kobler subben med subutgang (rca phono) så nei.. Om du kobler den med Høyttaler innganger, så ja.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 fader, subben må kobles til i sånn rca inngang, så da går det ikke? datahøyttalerne er av Denne typen... jaja, det var synd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå