Vg33 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 ok jeg vet at dette ikke har helt med kabinett og gjøre men jeg lurer på hvilken mus som er best av Razer Copperhead Precision Gaming Mouse eller Logitech G5 Laser Gaming Mouse selv har jeg en logitech g5 som jeg er veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ville sagt at razer- musen var best til spilling og logitech til alt annet. men hvorfor har du postet i "kabinett" kategorien med vilje? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 kjøp logitech har denne selv å er drit fårnøyd bare jeg har mx510 samme mua 3 av mine kammerater har denne razer musa å de angrer sykt på kjøpet ! hvær gang vi er på lan sloss de om å låne musa mi lol sier litt Lenke til kommentar
am3k Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Feilpostet, riktig kategori for slike tråder ville være Annet om hardware Stenges for bevist feilposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg