BBC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 For endel år siden så leste jeg om en gutt som måtte få 1 million treff på hjemmesiden sin før kjæresten ville ha sex med han (veddemål). Venninnen til kjæresten ville også være med på veddemålet, men krevde minst 10 millioner treff. Har Googlet endel, men klarer ikke å finne siden - eller noen som refererer til den. Noen som har sett den, eller vet "status"? (tipper jeg får en del treff på denne tråden med et slikt emne :smile: ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hm denne meldinga trigga et minne i hodet mitt. Har nettopp lett litt rundt selv etter den sida..orka ikke lete så veldig nøye. Men det minte meg om en artig episode vi hadde på newsgroup no.amiga engang. Amiga betyr jo jentevenn på spansk. Vi fikk en dag inn en kontaktannonse på spansk :smile: Fikk en spansktalende til å oversette, fyren søkte etter norske venninner han. Så feil kan man ta hehe Lenke til kommentar
Blod Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Slik jeg husker det så klarte han treffa, men det stod ikke noe om han hadde hatt sex med de jentene.. Lenke til kommentar
Galning Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Her er sida: http://www.help-kai.com/ skulle ikkje være lett å finne den... Men Google svikter nesten aldri :smile: Fått nesten 15 mill hits.. sykt. Fant ikkje ut om han hadde fått seg noke då.. Lenke til kommentar
Galning Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Her er en gammel artikkel fra Ananova.com: http://www.ananova.com/news/story/sm_46808...rdworld.sexlife Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Ahh... takker! Ser ut som han må leve i sølibati en god stund til. Er visst ikke bare 1 million treff han skal ha, men 111.111.111 treff! Med denne farten har han rundt 13 år igjen! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Da rekker de å bli gift først også da. Skal jo ikke leve i synd ... :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Bare 96.310.397 igjen. Jeg synes synd på stakkaren, så jeg oppdaterte et par-ti ganger... Er jo på jobb, og har ikke bedre å gjøre på! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Det må da bare være å sette opp en server som besøker siden hvis antall ganger i minuttet??? Eller lage en *.bat fil om opner siden og la den stå å gå i noen år så skal han vel bli kvitt det problemet eller hva? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 La meg si det sånn.. Da skal dama være utrolig dum og/eller FIIIIIIIIIIIIN for at jeg ville gidda noe sånt. Eller så er rett og slett bare fyren så fæl at han aldri får seg annet :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hun var jo ikke akkurat den peneste/deiligste damen jeg har sett... Han er sikkert rimelig desperat. LENGE LEVE EKTE KJÆRLIGHET Jeg blir nesten rørt. :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: @ http://www.help-kai.com:"Since I know of Kai's >Macho< reputation, I won't get together with him because I don't want to become one of his one-night stands. Originally I find him kind of cute but I want a real proof of his love." Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Han får vel lov å klå på puppene hennes mens han venter :smile:) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Det er ikke bare utseende som gjelder! Kaskje hun er drit grei! Kvinnen i hans liv? hvem vet. møtte en slikt dame engang. Eg hadde kuttet vekk en finger for henne. Lykke til kai Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Hei borre! Husker tiden da det var populært å besøke sida..:wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Men hvorfor kan ikke alle lage en bat fil? Så kjører vi den. Er vell over 100personer som er her i søppla og hvis alle +noen andre fra HW.no delen gjør det kan vi jo få den hitcountern opp til flere millioner. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 fordi vi ikke gidder å stresse (nei ikke lage en slik fil engang) for å hjelpe en idiot til å få seg noe! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 19:12, Jimmy Pop skrev:Hun var jo ikke akkurat den peneste/deiligste damen jeg har sett...Han er sikkert rimelig desperat. Vet ikke hva du synes er pent, men jeg synes at hun så ganske bra ut. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Joda... hun var ikke så verst, men jeg har sett mange bedre her i Bergen!!! Og de bildene der var hun veldig heldig på også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå