Dr3as Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Skjermkortet mitt brant opp!! i går kveld.. en stikk flamme ca 5 cm sto opp og ikke overaskende var det dødt etterpå. Så nå er jeg på leting.. nVidia kort med dual dvi som ikke er for dyrt. Hva er å anbefale? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvor mye er for dyrt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Var det en selvforskylt feil eller var det en helt uventet feil? I tilfelle den var helt uventet: Har du brutt garantivilkråene eller reklamasjonsvilkårene? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 En ting er jo at han ønsker nytt skjermkort, men hvordan klarer man og få 5cm stikkflamme? Greit at det er endel amper, mene 5cm stikkflamme! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 har nok ikke noe garanti.. hadde en stund vannkjøling på det og nå hadde jeg akkurat gått over til passivkjøling på kortet.. kpolberg: faktisk lurer jeg på det selv, pappa som jobber med elektriske duppeditter dagelig titta på det, og skulle skjekke hva den chip'en som smelta var for noe. For dyrt.. nja.. rundt 2k kan jeg vel betale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå