Gå til innhold

Skal ha en ny 17" lcd gaming skjerm

Gjest medlem-75284

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-75284

Hei

Ikke skriv at jeg burde ha søkt, jeg har gjort det og fant ikke noe som kan hjelpe meg, men vis dere ute der finner noe så vennligst legg linken her :)

Jeg og er på utkikk etter en skjerm. Jeg har nå Crt men er veldig misfornøyd, jeg blir klar i øynene og den er rett å slett ikke bra for meg, jeg sitter ganske mye foran dataen. Jeg spiller wow og cs 1.6. Når jeg spiller wow opplever dårlig FPS i store raid 30+ mann i raidet og dette er ikke artig. Jeg vet at kanskje ikke dette er skjermen sin feil, men trenger ny skjerm uansett.

Jeg vil ha en 17" skjerm som håndterer gaming og sånn at jeg ikke blir klar i øynene så fort sånn som av Crt'en min.

Jeg har Radeon X800XL, vis dette har noen betydning.

Budsjettet er på ca. 2200-2800 kroner

Takk for alle svar :D

EDIT: Er denne noe for meg Syncmaster 17" LCD?

Endret av medlem-75284
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du en elkjøp i nærheten?

Isåfall er dette det du skulle gått for http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...30BF#Egenskaper

Den har 4 ms  :p , noe som holder !

Skal du ha en god skjerm, som ikke ghoster må du opp med mer enn 2800, det er ikke snakk om noe under !

5029131[/snapback]

Her tror jeg din forelskelse i Elkjøp gjør deg litt blind.

Samme skjerm til kr 2495.

Det er nesten 800kr billigere, så det kan være greit å undersøke litt før du uttaler deg så bastant i forhold til pris.

Endret av Frijazz
Lenke til kommentar
Har du en elkjøp i nærheten?

Isåfall er dette det du skulle gått for http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...30BF#Egenskaper

Den har 4 ms  :p , noe som holder !

Skal du ha en god skjerm, som ikke ghoster må du opp med mer enn 2800, det er ikke snakk om noe under !

5029131[/snapback]

Her tror jeg din forelskelse i Elkjøp gjør deg litt blind.

Samme skjerm til kr 2495.

Det er nesten 800kr billigere, så det kan være greit å undersøke litt før du uttaler deg så bastant i forhold til pris.

5030535[/snapback]

hmm....tja....er jeg forelsket i elkjøp da? Det som er, er at dette er NETTBUTIKKER. Klikker noe, så må DU betale for portoen FRAM OG TILBAKE og dette blir fort noen kroner, i tillegg til portoen når du bestiller den. Dette blir fort mye penger. I tillegg tar det ødelang tid før man får tilbake klikka produkter fra nettbutikker, noe jeg selv har erfart. Så er det en passe billig lokal butikk, er det oftere lurere å kjøpe der...

Lenke til kommentar
...

hmm....tja....er jeg forelsket i elkjøp da? Det som er, er at dette er NETTBUTIKKER. Klikker noe, så må DU betale for portoen FRAM OG TILBAKE og dette blir fort noen kroner, i tillegg til portoen når du bestiller den. Dette blir fort mye penger. I tillegg tar det ødelang tid før man får tilbake klikka produkter fra nettbutikker, noe jeg selv har erfart. Så er det en passe billig lokal butikk, er det oftere lurere å kjøpe der...

5031398[/snapback]

Ja, det er uannsett en vurdering å ta. Noen fortrekker billigere pris og heller vente noen dager på frakt, mens andre vil ha rask mulighet for retur ved feil.

Det er vanlig ved retursaker at sender betaler porto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...