heborres Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg prøver å lage en logo, men jeg får ikke til å fjerne bakgrunnen. Jeg skal lagre i tga format. Brukte denne guiden. Bakgrunnen er borte når jeg har lagra, men når jeg skal åpne bildet igjen er bakgrunnen blitt hvit... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har du lagt til et transparent 'alpha'-lag? Lenke til kommentar
heborres Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg har prøvd noe ala dette ja Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du har fulgt den tutorialen, lagret med alpha, som 32-bits tga? Hvilket program åpner du bildet i, hvor det ikke virker? Hvis du åpner bildet i Photoshop igjen, ligger alpha kanalen i bildet? Lenke til kommentar
heborres Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg fikk det til nå. Det var visst ikke så lurt å åpne filen igjen i Photoshop etter at jeg hadde lagret den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå