Gå til innhold

35% bedre ytelse i doom3 med catalyst 5.10

graks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grrr. Gikk akuratt fra Ati til Nvidea.. Jaja.. Nvidea slår Ati i de fleste spill da. :p

5007478[/snapback]

Kjenner bror din. Er kanskje ikke rart det ble bedre når du går fra et 9800 til et 7800 er det nok "litt forskjell". Blir som å si at Ferrari er bedre en Lamorghini fordi Enzo drar fra en Lambo LM002. Skjerpings.

Lenke til kommentar
Grrr. Gikk akuratt fra Ati til Nvidea.. Jaja.. Nvidea slår Ati i de fleste spill da. :p

5007478[/snapback]

Kjenner bror din. Er kanskje ikke rart det ble bedre når du går fra et 9800 til et 7800 er det nok "litt forskjell". Blir som å si at Ferrari er bedre en Lamorghini fordi Enzo drar fra en Lambo LM002. Skjerpings.

5007901[/snapback]

Joa. Sant det..

Litt offtopic her: Har faktisk mye av musikken din Tordenflesk,bra musikk. :thumbup:

Edit: Jeg kunne ha valgt ATI sitt x800xl https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=32067

Men valgte heller Gforce sitt 7800gt.. :ermm:

Endret av Mr_Razer
Lenke til kommentar

5007478[/snapback]

5007901[/snapback]

veldig bra sagt Tordenflesk :thumbup:

Lenke til kommentar
Dette er forsåvidt snakk om en optimalisering av opengl api'en til Ati, dermed så er det nok ikke kun doom3 som vil yte bedre men flere opengl baserte spill.

Les tråd det er linket til over for en bedre beskrivelse av hvordan dette gjøres.

5007639[/snapback]

Kult, for da kan jeg vel vente meg liknende ytelsesforbedringer med mitt X800XT-kort også (*krysser fingrene*). :yes:

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...