ØrjanM Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har nå installer isdn på pcen til stemor... jeg klarer og koble meg opp mot nettet, men når jeg åpner exploreren så står det bare at "siden kan ikke vises" noen som vet hva som kan være feilen her, for jeg har selv ingen anelse?? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Har du opprettet en ISDN-tilkobling, med riktig nr den skal ringe opp, brukernavn/passord? Du har en kabel fra ISDN-kortet, og inn til ISDN-boksen? Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Ja det har jeg.. bruker boks da, men det er no det samme Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Du sier du får "This page cannot be displayed", ringer den opp idetheletatt når du skal koble til? Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jada, ringer opp gjør den! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jada, ringer opp gjør den! 5006741[/snapback] Vel? Får du ikke noe feil når den ringer opp? Om du ikke gjør det, så prøv å lag en ny oppkobling, med nr: 21405060, uten noe brukernavn og passord, se om det går med den oppkoblingen. Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 gikk nok ikke det der neij Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 gikk nok ikke det der neij 5008676[/snapback] Men altså, den ringer opp, og alt ser ut til å gå fint, men du får ikke frem noen nettside? Dersom du har Windows 2000/XP; Gå på Start -> Kjør -> cmd -> Skriv "ping vg.no" Dersom du har Windows 98/ME; Gå på Start -> Kjør -> command -> Skriv "ping vg.no" Dersom du får svar, så er det ikke noe galt med linja, men evt. noen instillinger på pcen. Dersom du ikke får svar, så er det antakeligvis noe galt med linja (kan teste med ISDN tlf), kabelen, eller ISDN-kortet/driveren. Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 får ikke noe svar når jeg skriver det inn... men det står at ping forespørselen ikke kan finne vert vg.no Kan det være at jeg har installert feil drivere? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 får ikke noe svar når jeg skriver det inn... men det står at ping forespørselen ikke kan finne vert vg.no Spyware, virus osv kan lage slike problemer. Prøv denne winsocketfiksen: http://cexx.org/lspfix.htm Lenke til kommentar
ØrjanM Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 hvordan bruker jeg det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå