fAight Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Hei, Har problemer med at det kommer en irriterendes pipelyd i fjæringa på høyre bakhjul. Lyden er der når jeg kjører og når bilen står stille og jeg gynger litt på den. Hva kan gjøres? Hilsen en med null peil på bil og dens mekaniske egenskaper:P Endret 14. oktober 2005 av ridgea Lenke til kommentar
Mixman404 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvilken bil er det snakk om då? Lenke til kommentar
sugle Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei, Har problemer med at det kommer en irriterendes pipelyd i fjæringa på høyre bakhjul. Lyden er der når jeg kjører og når bilen står stille og jeg gynger litt på den. Hva kan gjøres? Hilsen en med null peil på bil og den mekaniske egenskaper:P 5006546[/snapback] Det er gummi som står i press. Enten inni støtdemperen (de to tynne røra som sitter sammen, mellom hjulet og bilen), byttes, eller spray inn en boks 5-56. Eller det kan være gnisninger i bladfjører (5-6 stålplater på en meter, som er skrudd sammen, mellom hjulet og bilen). Spray på en boks 5-56. Hvis det hjelper en stund så bytt. De fleste biler har begge deler. En jeg kjenner byttet alle dempere for 2500,- , men det knirket like j..... Svein Lenke til kommentar
fAight Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hvilken bil er det snakk om då? 5006849[/snapback] Mitsubishi Lancer stv 94-mod Ellers takk for svar til begge. Har akkurat fikset på fjæringa, derfor håper jeg det ikke er noe alvorlig. Skal ta med bilen til fadern på søndag. Han har litt peil, så får vi se om jeg får fikset det Lenke til kommentar
voluz Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har en liknende lyd i høyre bakhjul, og har selv en Mitsubishi. Fått beskjed fra verkstedet at det er slakk i et hjullager. Så må skifte dette... Men langt i fra sikkert at det er feilen på din bil. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Pipingen er nå borte. Den forsvant etter at jeg vaska bilen og spylte litt på det området hvor lyden kom fra. Rare greier, men det var sikkert bare noe skit og lort som hadde kommet innimellom noen deler... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 ...og der kom pipinga tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå